راهیابی دو دانش آموز گلستانی به اجلاسیه کشوری نماز
کد خبر: 4138407
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

راهیابی دو دانش آموز گلستانی به اجلاسیه کشوری نماز

رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان از راهیابی دو دانش آموز گلستانی به اجلاسیه کشوری نماز خبر داد و گفت: اجلاسیه کشوری نماز در روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت به میزبانی استان شیراز برگزار خواهد شد.

طفی رئیس اداره قرآن و عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش گلستان

محمد لطفی، رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان گفت: دو نفر از دانش آموزان گلستانی به عنوان منتخبین فعالان اقامه نماز، به اجلاسیه کشوری نماز که در روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت به میزبانی استان شیراز راه یافتند.

لطفی با بیان‌اینکه در این اجلاس از ۱۰۰ فعال کشوری نماز تجلیل می‌شود، گفت: فعالیت‌های نمازی در اول مهرماه در مدارس آغاز می‌شود و در اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد که اختتامیه این فعالیت‌ها به صورت اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان گفت: از هر استان ۱۷ اثر به دبیرخانه این اجلاس ارسال شده است که از استان گلستان دو دانش‌آموز گلستانی انتخاب شدند که در اختتامیه این اجلاسیه شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان همچنین از کسب مقام اولین مسابقه کتابخوانی مهدویت ویژه هیئت‌های مذهبی مدارس در گلستان خبر داد وگفت: هیئت مذهبی آموزشگاه شهید عبدالرسول جهانشاهی شهرستان بندرگز، در اولین مسابقات کتابخوانی مهدویت توانستند مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha