لزوم ساخت 2 نمازخانه بین راهی از سوی آستان قدس در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4139466
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

لزوم ساخت 2 نمازخانه بین راهی از سوی آستان قدس در خراسان‌شمالی

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌شمالی بر لزوم ساخت دو نمازخانه بین راهی از سوی آستان قدس در محورهای استان تاکید کرد.

لزوم ساخت 2 نمازخانه بین راهی از سوی آستان قدس در خراسان‌شمالیحجت الاسلام رضا احمدی‌فر، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه در استان فقط یک مجتمع خدمات رفاهی از سوی آستان قدس در دو راهی دشت راه‌اندازی شده است، اظهارکرد: مقرر است با همراهی استاندار خراسان‌شمالی طی برپایی جلسه‌ای از رییس آستان قدس درخواست راه اندازی دو باب مجتمع رفاهی در محورهای بجنورد به شیروان و بجنورد به آشخانه را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در مجتمع‌های خدمات رفاهی بخش خصوصی نگاه‌های موجود بیشتر مادی بود، اما این در حالیست که در مجتمع‌های آستان قدس نگاه معنوی پایه اصلی ارائه خدمات است، گفت: در مجموع وضعیت متوسط به بالا را در بین نمازخانه‌های بین راهی استان در بخش مجتمع‌های خدماتی خصوصی و جایگاه‌های سوخت و مجتمع‌های متعلق به سازمان راهداری و حمل و نقل و میراث فرهنگی شاهد هستیم.
احمدی فر با اشاره به ینکه در برخی از اماکن تفریحی استان برای برپایی نماز جماعت با مشکل ساختاری مواجه هستیم، یادآورشد: طی بازدیدها مقرر شد مشکل پارک لاله آشخانه هم هر چه سریعتر با آغاز تعطیلات مدارس و شروع سفرهای تابستانی مرتفع شود.
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌شمالی گفت: در سطح استان نمازخانه‌های 70 مجتمع خدمات رفاهی بخش خصوصی ، دولتی و جایگاه‌های عرضه سوخت به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha