مسئولان تحلیلی درست و بر مبنای واقع‌بینی از مردم داشته باشند
کد خبر: 4139488
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

مسئولان تحلیلی درست و بر مبنای واقع‌بینی از مردم داشته باشند

استاندار کردستان با اشاره به اینکه بزرگترین مانع تحقق جهاد تبیین حضور مدیران ناکارآمد است، گفت: مسئولان در استان کردستان باید تحلیل درست و بر مبنای واقع‌بینی از مردم داشته باشند.

تجلیل از اساتید گروه معارف اسلامی

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان شامگاه گذشته، 17 اردیبهشت در مراسم تجلیل از اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه کردستان گفت: ما مسئولان در استان کردستان باید تحلیل درست و بر مبنای واقع‌بینی از مردم داشته باشیم.

وی افزود: در فضایی که درگیر القائات رسانه‌ای هستیم کار و مجاهدت اساتید گروه معارف در آگاهی‌بخشی به دانشجویان از ارزش ویژه و خاصی برخوردار است.

استاندار کردستان با بیان اینکه کاری که توسط اساتید دانشگاهی در حوزه معارف صورت می‌گیرد در واقع دفاع از اسلام ناب محمدی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: به اندازه‌ای روی مسائل مالی و دستمزد معلمان و اساتید متمرکز شده‌ایم که جایگاه واقعی آنان را فراموش کرده‌ایم و این در واقع ظلم به معلمان و اساتید است.

وی افزود: اساتید دانشگاهی گروه معارف خود را کاملا در مقابل پاسخگویی به شبهات آماده و با زبان نرم و تأثیرگذار با دانشجویان ارتباط برقرار کنند و خود نیز به صورت متناوب جلسات هم‌اندیشی برگزار کنند.

زارعی کوشا اظهار کرد: اساتید گروه معارف باید پر حوصله، مسلط و توانمند باشند تا بتواند به درستی و با دقت پاسخگوی سؤالات و شبهات دانشجویان باشد.

استاندار کردستان ضمن ابراز خوش‌بینی نسبت به آینده استان گفت: بودجه عمرانی استان در سال ۱۴۰۰، ۶۵۰ میلیارد تومان بود که ۸۰ درصد آن اسناد خزانه و مابقی به صورت نقدی بود، اما در سال گذشته بودجه عمرانی استان در مجموع با اعتبارات سفر رئیس جمهور و منهای اعتبارت ملی چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود. به آینده استان امیدواریم و در تلاش هستیم چند پروژه بزرگ عمرانی را در سال‌جاری به بهره برداری برسانیم.

وی در پایان یادآور شد: بزرگترین مانع تحقق جهاد تبیین حضور مدیران ناکارآمد است و شبهات ایجاد شده میان مردم نیز ناشی از دعواهای سیاسی غلط و آزاردهنده و البته القائات رسانه‌های معاند است.

انتهای پیام
captcha