برنامه‌های دهه کرامت به دور از کلیشه‌ و تکرار باشد
کد خبر: 4139991
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

برنامه‌های دهه کرامت به دور از کلیشه‌ و تکرار باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تأثیرگذاری برنامه‌های دهه کرامت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در برگزاری ویژه‌برنامه‌ها باید از کارهای کلیشه‌ای و تکراری اجتناب شود.

ارسالی// ارزش‌های والای دهه کرامت در جامعه نهادینه شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس خرمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، امروز، 20 اردیبهشت در چهارمین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه کرامت با تأکید بر ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های والای این دهه کرامت در جامعه اظهار کرد: تأثیرگذاری برنامه‌های این دهه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید از کارهای کلیشه‌ای و تکراری اجتناب شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: برنامه‌های دهه کرامت باید بازتاب گسترده‌ای در جامعه داشته که در این راستا در محتوای برنامه‌ها ذائقه مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام خرمیان نهادینه شدن گفتمان کرامت در جامعه را لازم برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم که این مراسم ها هرچه باشکوه تر از جهت کمی و کیفی برگزار شوند.

همچنین حجت‌الاسلام موسوی، دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان با تأکید بر برنامه‌ریزی چندین برنامه‌محوری برای جشن روز دختر همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) اظهار کرد: اجرای برنامه‌های جشن در مساجد، ادارات و نهادها، اماکن عمومی و پارک‌ها و بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی هدف از برگزاری مناسبت‌های دینی و بزرگداشت ائمه اطهار (ع) را بیان معارف و سیره علمی، عملی و اخلاقی معصومان (ع) برشمرد و افزود: محوریت مساجد و بقاع متبرکه در برگزاری آیین‌های بزرگداشت دهه کرامت، تعیین برنامه‌ها با رویکرد جریان‌سازی اجتماعی و استفاده از ظرفیت دستگاههای عضو با تقسیم وظایف در قالب کارگروه‌های کاربردی و انجام برنامه‌های مشترک با هدف هم‌افزایی و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها را از جمله رویکردهای اجرایی برشمرد.

انتهای پیام
captcha