مردم قضاوت خوبی از عملکرد پلیس دارند
کد خبر: 4140233
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
سردار رادان:

مردم قضاوت خوبی از عملکرد پلیس دارند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با بیان این مردم قضاوت خوبی از عملکرد پلیس دارند، تاکید کرد: خادمان مردم در فرماندهی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و برای رفاه، امنیت و آرامش آنها تلاش می کنند.

سردار رادان، فرمانده کل انتظامیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی، امروز، 21 اردیبهشت ماه، آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به صبغه تاریخی شهر تبریز و آذربایجان قهرمان و شهر شهدای محراب گفت: در ابتدای ورودم به سالن و با دیدن دوستان و همسنگران پیشکسوت خودم رشته کلام پاره و گذشته پرافتخار تک تک دوستان را مرور کردم و به قول شاعر زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست .

وی با اشاره به اینکه فاصله بین حال و سابق بسیار کوتاه است، افزود: در یک چشم برهم زدنی از حال به سابق می‌توان رفت و گذشته پرافتخار را مرور کرد که چگونه این 30 تا 40 سال خدمت در نظام مقدس چقدر سریع سپری می‌شود و خوش به حال آن کسانی که با افتخار به مردم خدمت کردند.

سردار رادان خاطرنشان کرد: مردم خوب می‌بینند و خوب قضاوت می‌کنند و برابر آیه شریفه «الَّذينَ إِن مَكَّنّاهُم» بهترین افراد کسانی هستند که خودشان را نبینند و به خودشان فکر نکنند و در گذشته و آینده تکلیفشان در خدمت برای مردم و جلب رضایت خداوند باشد سعادتمند خواهند بود .

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان خاطرهای از رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: گروهی از رزمندگان نزد امام راحل رسیدند و خواستند که امام دعا کند که شهید شوند و گروهی هم خواستند که دعا کنند که پیروز شوند اما امام راحل چه دعای حکمیانه‌ای کردند و بیان داشتند دعا می کنم که به تکلیف تان عمل کنید.

سردار رادان، با بیان اینکه باید در ولایت ذوب شد گفت: هرکس در ولایت ذوب شود و به تکلیف عمل کند به نتیجه کار توجهی نخواهد کرد چراکه وقتی ولی فقیه دستور می‌دهد جنگ کن جنگ و وقتی که دستور می‌دهد دفاع کن باید تابع محض دستورات ولی فقیه بود.

وی در ادامه مردم کشور و استان آذربایجان شرقی را شایسته بهترین تکریم ها و خدمات دانست و گفت: خادمان مردم در مجموعه فراجا هم قسم شده‌اند تا آسایش خود را فدای امنیت و آرامش آنها کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

سردار رادان با بیان این مردم قضاوت خوبی از عملکرد پلیس دارند، تاکید کرد: خادمان مردم در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی همواره در کنار مردم بوده و برای رفاه، امنیت و آرامش آنها تلاش کرده‌اند و رضایت قاطبه مردم قدرشناس انگیزه و انرژی ما را برای خدمت به آن ها دوچندان می کند.

فرمانده کل انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به تغییر فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: بیش از 4 سال اخیر سردار عبدی توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و نجیب آذربایجان شرقی را پیدا کرده بود و توانست در این مدت اقدامات بسیار خوبی صورت دهد به گونه‌ای که همه مسئولان، مدیران، اعضای شورای تامین و مردم از وی رضایت دارند.

وی گفت: سردار عبدی توانست با همراهی و حمایت‌های معنوی خانواده صبورش در 42 سال خدمت در رده‌های مختلف فراجا با اخلاق، قاطعیت و مدیریت خوب ماموریت‌های محوله را به سرانجام برساند و ما را در انتخاب فرمانده جدید به دقت و تامل زیاد فرو ببرد تا در بین گزینه‌های مختلف به سردار محمدی رسیدیم که فرزندی از همین خطه و سرزمین است.

در پایان این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار حسین عبدی، فرمانده سابق، سردار علی محمدی، به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

انتهای پیام
captcha