مدیران خراسان‌شمالی از برگزاری جلسه در ساعات نماز پرهیز کنند
کد خبر: 4140604
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

مدیران خراسان‌شمالی از برگزاری جلسه در ساعات نماز پرهیز کنند

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌شمالی گفت: باید مدیران استان از برگزاری جلسه در ساعات نماز پرهیز کنند.

مدیران خراسان‌شمالی از برگزاری جلسه در ساعات نماز پرهیز کنندحجت الاسلام رضا احمدی فر، مدیر ستاد اقامه نماز استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی با بیان اینکه وضعیت برپایی نماز در ادارات استان تعریف چندانی ندارد، اظهارکرد: بارها در جلسات استانداری تذکر داده‌ایم که جلسات در ساعات اذان و نمار برپا نشود اما این مهم بارها تکرار شده است.
وی با اشاره به اینکه در جلسه شورای اداری به استاندار در این رابطه تذکر داده‌ایم که چرا مدیران استانداری موقع نماز باقی مدیران دستگاه‌ها را برای برپایی جلسه فرا می‌خوانند ، افزود: در این راستا استاندار از معاونین و مدیران استانداری خواست که در موقع نماز جلسه‌ای را ترتیب اثر ندهد اما این در حالیست که این مسئله هنوز حل نشده است.
احمدی ‌فر با بیان اینکه همچنان جلسات متفاوت در موقع نماز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه در هنگام نماز به یکی از ادارت مراجعه کردم مدیر مجموعه عذر تقصیر خواست که باید برای شرکت در جلسه‌ای در استانداری ، اداره را ترک کند.
وی عنوان کرد: استانداری بالای 200 نفر کارمند دارد اما هنگام برپایی نماز تعداد افراد حاضر در نمازخانه به 30 نفر می‌رسد مگر همه آن 170 نفر دیگر با هم به مرخصی و یا ماموریت می‌روند که باید این تعداد نفر در نماز شرکت کنند.
وی ادامه داد: در بهترین حالت تعداد نماگزاران به 50 نفر نمی‌رسد یعنی یک چهارم در این مهم شرکت می‌کنند آیا باید وضعیت برپایی نماز اینگونه باشد؟
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه مدیری که دغدغه‌ای برای نماز اول وقت نداشته باشد، با انجام برخی امور سبب کم توجهی به این مهم می‌شود، بیان کرد: اگر مدیران به نماز توجه کنند، مشکلات کمتری در امور کاری خود خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha