بازدید رایگان موزه‌های کرمان برای دانش‌آموزان و دانشجویان
کد خبر: 4141441
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

بازدید رایگان موزه‌های کرمان برای دانش‌آموزان و دانشجویان

معاون میراث‌ فرهنگی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: به‌مناسبت روز جهانی موزه، بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمان برای دانش‌آموزان و دانشجویان به مدت یک هفته رایگان است.

موزهبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، مجتبی شفیعی، معاون میراث‌ فرهنگی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان با بیان اینکه اینکه به‌مناسبت روز جهانی موزه، بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی برای همه رایگان است، اظهار کرد: امسال دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند به مدت یک هفته از اماکن مذکور به‌صورت رایگان بازدید کنند.
 
وی به برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با میراث‌ فرهنگی برای کودکان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های مرتبط با میراث‌ فرهنگی توسط کودکان به‌عنوان روایتگران موزه‌ها نیز با همکاری کانون پرورش فکری استان در هفته میراث ‌فرهنگی انجام می‌شود.
 
شفیعی با بیان اینکه استان کرمان دارای ۲۰ موزه مشارکتی، غیرمشارکتی و خصوصی است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته میراث‌فرهنگی بر تعداد آنها افزوده خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از فرصت به‌وجود آمده استفاده کرده و در روز جهانی موزه در ساعت‌های اعلام شده(۹ تا ۱۹) از موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمان دیدن کنند.
 
انتهای پیام
captcha