برخورد با قاچاق سوخت نیاز به فکر جدی در سطح کلان کشور دارد
کد خبر: 4141467
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

برخورد با قاچاق سوخت نیاز به فکر جدی در سطح کلان کشور دارد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده: کنترل خط ساحلی گسترده هرمزگان و هم‌مرزی با کشورهایی که برخی دالان ورود مواد مخدر است؛ کار بسیار سخت و دشواری است و برخورد با آن به فکر جدی در سطح کلان کشور و حمایت همه جانبه فراجا نیاز‌دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: خداوند فضائلی بسیاری برای مجاهدین و برای مرابطین قرار داده و امروز جایگاه نیروهای فراجا در زمره مرابطین قرار دارد و ارج و منزلتش نزد خداوند بسیار بالاست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده، صبح امروزدر آئین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان، با بیان اینکه امروز در حوزه خدمت و کار بزرگ جهادی هم ورود صدق است و هم خروج صدق، اظهار‌کرد: سردار رادان با سوابق درخشان و ارزشمندش در دوران خدمتش، امروز سکاندار امنیت داخلی کشور است.

وی با اشاره به اینکه شهدای استان هرمزگان متمایز هستند، تصریح کرد: شهید دریا با شهید خشکی تفاوت و جایگاه متمایزی دارد.

ایشان پدیده قاچاق سوخت را یکی از معضلات بزرگ استان برشمرده و ادامه داد: کنترل خط ساحلی گسترده هرمزگان و هم‌مرزی با کشورهایی که برخی دالان ورود مواد مخدر است، کار بسیار سخت و دشواری است و برخورد با آن به فکر جدی در سطح کلان کشور و حمایت همه جانبه فراجا نیاز‌دارد. پدیده سوخت قاچاق نیاز به یک نگاه مکعبی دارد و هرکسی بنا بر وظیفه و سهم خودش در راه مبارزه با این پدیده شوم قدم بردارد.

عبادی زاده با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلاتمان بابت غفلت هاست، تصریح کرد: هرچه دستگاه‌های فرهنگی بهتر عمل‌کنند، فراجا می‌تواند آسان تر عمل کند و نباید فراجا تاوان قصور سایر دستگاه ها را بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان بیان کرد: هم افزایی و استفاده از ظرفیت های مشترک می تواند باعث افزایش اقتدار نیروهای مسلح می‌شود.

به گزارش ایکنا، در پایان این مراسم از زحمات سردار غلامرضا جعفری تقدیر و سرتیپ دوم ستاد "علی‌اکبر جاویدان" به سمت فرمانده انتظامی استان هرمزگان معرفی گردید.

انتهای پیام
captcha