ساخت 15 سالن سینمایی در کردستان
کد خبر: 4141915
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

ساخت 15 سالن سینمایی در کردستان

معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری کشور گفت: ساخت 15 سالن سینمایی در سنندج، سقز، بیجار و نایسر، ساخت سه گالری هنری، استودیو صدا و دوبله، ایجادکتابخانه تخصصی هنر، سینما روباز از کارهای ماندگار در عرصه زیر ساختی استان کردستان است که با همت و تلاش این مدیر خستگی‌ناپذیر و همراهی مجموعه همکاران و مدیران استانی محقق شده است.

عبدالحمید قره داغی، معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالحمید قره داغی، معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری کشور در آیین تودیع و معارفه رئیس حوزه هنری کردستان که امروز، 30 اردیبهشت در محل سالن اندیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در طول دوران مدیریت مرادی در حوزه هنری استان کردستان گفت: قدردانی از سال‌ها تلاش، مجاهدت و کار شبانه‌روزی مرادی یک نشست مفصل را می‌طلبد که ان‌شاء‌الله به زودی و طی چند ماه آینده با تعیین رئیس جدید حوزه هنری کردستان این اتفاق رقم خواهد خورد.

وی افزود: مرادی یکی از مدیران توانمند و دارای ایده ونوآوری بود و با کارهای زیر ساختی و عمرانی ماندگار در حوزه ارتقای زیر ساخت‌های فرهنگی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با خلاقیت و نوآوری توانستند حوزه هنری را به یک جایگاه رفیع و قابل اعتماد دربین هنرمندان تبدیل کنند.

قره‌داغی ادامه داد: ساخت 15 سالن سینمایی در سنندج، سقز، بیجار و نایسر، ساخت سه گالری هنری، استودیو صدا و دوبله، ایجادکتابخانه تخصصی هنر، سینما روباز از کارهای ماندگار در عرصه زیر ساختی است که با همت و تلاش این مدیر خستگی‌ناپذیر و همراهی مجموعه همکاران و مدیران استانی محقق شده است.

وی به پردیس سینمایی بهمن سنندج اشاره کرد و گفت: این مجموعه همانند یک موجود زنده همیشه در حال رشد و ارتقا است و هربار که ما به استان کردستان مراجعه می‌کنیم در مجموعه‌های در اختیار با اتفاقات و تغییرات ارزنده‌ای که بوجود آمده است و رویدادهای فرهنگی - هنری آن  دچار شگفتی شده‌ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری ادامه داد: خانواده حوزه هنری یک خانواده همدل، همراه و پرتلاش است و مرادی  به عنوان  عضوی از این خانواده تمام تلاش و توان خود را در جهت خدمت به اعتلای فرهنگ وهنر غنی این دیار به کار بست و به عنوان یک مدیر جهادی و خدمتگزار امین و صادق هنرمندان و فرهنگ این دیار در یاد مردم کردستان همواره باقی خواهد ماند.

وی، افشین آزادی را هم یکی از مدیران توانمند حوزه هنری معرفی کرد و گفت: آزادی از مدیران توانمند و تلاشگر حوزه هنری هستند که در حوزه هنری کرمانشاه منشاء خدمات ارزنده ای بوده اند و ان شاء الله با همراهی همکاران استان کردستان زمینه توسعه فعالیت‌های حوزه هنری کردستان را بیش از پیش فراهم خواهند کرد.

افشین آزادی، سرپرست حوزه هنری کردستان در ادامه این مراسم گفت: پیش از شروع فعالیت در حوزه هنری در جاهای مختلف توفیق خدمت داشته‌ام اما از لحظه ورود به حوزه هنری با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، فعالیت در این مجموعه و کمک به توسعه هنر و فرهنگ به عنوان یک کار مقدس و عبادت در وجودم نهادینه شده است.

وی افزود: در طول دوران فعالیت در حوزه هنری از افتخاراتم آشنایی با امین مرادی بوده است و درکنار بهره‌مندی از دانش و توان مدیریت از ایشان درس ادب، احترام و بزرگی را فرا گرفته‌ام.

سرپرست حوزه هنری کردستان با اشاره به اینکه با این عنوان که ستاره‌ها هیچگاه تکرار نمی‌شوند، بیان کرد: تلاش خواهیم کرد در دوران خدمتگزاری در استان کردستان بیشترین توان خود را در جهت اعتلای بسترهای ایجاد شده به کار بسته و همچنان چراغ حوزه هنری کردستان را به عنوان  خانه امید هنرمندان  روشن نگه داریم.

وی یادآور شد: رجوع به خرد جمعی، به کار بستن دانش و توان همکاران مجموعه و توجه به کار کارشناسی و محافظت از دستاوردهای بدست آمده از مهم‌ترین برنامه‌های بنده در حوزه هنری کردستان خواهد بود و ان‌شاء‌الله در این مسیر جامعه هنری استان همچون گذشته یار و یاور ما در مسیر پیش رو باشند.

یادآور می‌شود؛ در پایان مراسم حکم سرپرستی افشین آزادی اهدا شد و از زحمات و تلاش‌های امین مرادی، رئیس سابق حوزه هنری کردستان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام
captcha