حجاج ایرانی الگوی اخلاق برای سایر کشورها باشند
کد خبر: 4142007
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

حجاج ایرانی الگوی اخلاق برای سایر کشورها باشند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه زائران ایران به عنوان نماینده این کشور در مکه و مدینه باید الگوی اخلاقی برای دیگر کشورها باشند، گفت: مدیران و کارگزاران با خوش اخلاقی، صبر و متانت حجاج را در به جا آوردن اعمال حج راهنمایی و هدایت کنند.

دیدار حج و زیارت با نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز، 30 اردیبهشت در دیدار با مدیران و کارگزاران سازمان حج و زیارت استان کردستان گفت: زائرانی که به مکه منوره مشرف می‌شوند، به عنوان یک سفیر از این کشور و به ویژه استان کردستان هستند.

وی با اشاره به اینکه زائران ایران به عنوان نماینده این کشور در مکه و مدینه باید الگوی اخلاقی برای دیگر کشورها باشند، افزود: مدیران و کارگزاران می‌طلبد با خوش اخلاقی، صبر و متانت حجاج را در به جا آوردن اعمال حج راهنمایی و هدایت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان علت به جای آوردن اعمال حج را رفتن به سوی خدا دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم زائران رسیدن به این هدف بوده تا خدایی شوند.

وی یادآور شد: حالت خودسازی و معنوی بودن رفتاری است که در آن کردار و اعمال ناشایست در نامه اعمال پاک شده و فرد از صفات ناشایست جدا می‌شود لذا در این سفر معنوی باید این خودسازی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha