بیرجند؛ میزبان 100 برنامه فرهنگی مذهبی در دهه کرامت
کد خبر: 4142266
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

بیرجند؛ میزبان 100 برنامه فرهنگی مذهبی در دهه کرامت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند گفت: 100 برنامه فرهنگی مذهبی و جشن به‌ مناسبت دهه کرامت در شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند، امروز ۳۱ اردیبهشت ماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی،  ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصمومه(س) گفت: جشن‌های مردمی دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) در این شهرستان با حضور مسئولین و مردم مومن شهرستان پرشورتر از همیشه برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند گفت: بیش از 100 برنامه در این شهرستان برگزار خواهد شد و به روستاهای متقاضی مبلغ در این دهه مبلغ اعزام خواهد شد و در حال حاضر 30 مبلغ به این مناطق اعزام شده است.

وی افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های برگزار شده در شهرستان رویداد هنر دوخت ویژه روز دختر است که علاقمندان می‌توانند آثار خود در قالب‌های جشن‌های دخترانه، همدلی‌ها در محلات، روایتگری، بازی سازی‌های محتوایی(با محتوای معنای زندگی) را در پیام رسان روبیکا در لینک Qwertyhjjb@ تا پایان خردادماه ارسال کنند. 

انتهای پیام
captcha