ستاد اقامه نماز فارس از خبرنگار ایکنا تجلیل کرد
کد خبر: 4142958
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

ستاد اقامه نماز فارس از خبرنگار ایکنا تجلیل کرد

به‌دلیل فعالیت خبرگزاری ایکنا در مباحث توسعه فرهنگ نماز، طی مراسمی توسط ستاد اقامه نماز فارس از خبرنگار این رسانه تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از خبرنگار ایکنا، فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به‌دلیل فعالیت خبرگزاری ایکنا در مباحث توسعه فرهنگ نماز، مراسم تجلیل از خبرنگار این رسانه توسط ستاد اقامه نماز فارس امروز، 2 خردادماه در شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌های ایکنا طی سال‌ها در عرصه قرآن، عترت و نماز گفت: بحمد الهی ایکنای فارس اقدامات خوبی هم در عرصه قرآن، هم عترت و هم نماز انجام داده است.

وی با بیان اینکه نباید نماز در مسائل فرهنگی مورد غفلت قرار گیرد، افزود: تمام خوبی‌ها در فرهنگ نماز خلاصه می‌شود لذا اگر می‌خواهیم با آسیب‌های اجتماعی مقابله کنیم، باید به دنبال ترویج این فرهنگ باشیم.

سقاچی با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم تاب‌آوری اجتماعی را در سطح جامعه بالا ببریم باید از نماز و صبر کمک گرفت، گفت: توجه به نماز یک فرهنگ است که نباید از زندگیمان جدا شود.

یادآور می‌شود، در این نشست از زهرا عسکری، خبرنگار و سردبیر خبرگزاری ایکنا شعبه فارس توسط قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha