سوم خرداد؛ روز طلوع خورشید فتح و پیروزی
کد خبر: 4143087
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

سوم خرداد؛ روز طلوع خورشید فتح و پیروزی

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه سوم خرداد روز طلوع خورشید فتح و پیروزی اسلام بود، گفت: دشمن ما دیروز در جنگ سخت و امروز نیز در جنگ شناختی با خفت روبرو شد.

سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، سوم خرداد در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، سوم خرداد را یک روز بزرگ و به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: سوم خرداد طلوع خورشید فتح و پیروزی برای سپاه اسلام و شروع خفت و خواری برای ارتش زبون رژیم بعث بود.

وی افزود: رژیم بعث در همان سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد یک جنگ نابرابر قصد داشت، نظام نوپای انقلاب را ساقط کند اما با آزادسازی خرمشهر به آغوش ایران اسلامی شکست سنگینی خورد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه امروز دیگر از دشمن بعثی خبری نیست و اثری از آن باقی نمانده است، بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا، شاهد پیشرفت در ابعاد مختلف علمی و سیاسی در سطح کشور هستیم.

وی ماهیت جنگ دیروز و جنگ امروز دشمن با ایران اسلامی را یکی دانست و یادآور شد: دیروز دشمن با همراهی نوکران استکبار جهانی و جهان غرب با جنگ سخت و آتش خمپاره‌ درصدد مقابله با نظام انقلاب اسلامی بود و امروز هم با شیوه‎ای دیگر و همراهی عوامل ضدانقلاب، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و پشت سر آنان کشورهای غربی در جنگ شناختی وارد شدند اما بازهم شکست نصیب آنان شد.

انتهای پیام
captcha