آزادی خرمشهر برگی زرین در تاریخ مبارزات ملت ایران است
کد خبر: 4143227
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
فرمانده انتظامی البرز:

آزادی خرمشهر برگی زرین در تاریخ مبارزات ملت ایران است

سردار حمید هداوند گفت: عملیات بزرگ و غرورآفرین بیت‌المقدس در سوم خرداد ۱۳۶۱ به‌عنوان یک رخداد بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ مبارزات ملت ایران اسلامی و واقعه‌ای تکرار نشدنی است.

آزادی خرمشهر

به گزارش ایکنا از البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی البرز در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: 

«عملیات بزرگ و غرورآفرین بیت‌المقدس در سوم خرداد ۱۳۶۱ به‌عنوان یک رخداد بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ مبارزات ملت ایران اسلامی و واقعه‌ای تکرار نشدنی است. واقعه تاریخی سوم خرداد سال‌های سال از تکرار آن می‌گذرد و هر ساله در این روز تاریخی، رنگی مقاوم‌تر به خود می‌گیرد. بی‌تردید آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه‌آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه‌ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشت.

امروز نیز تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، هوشیاری نیروهای مسلح و انسجام مردمی، توطئه‌های قدرت‌های استکباری علیه ایران اسلامی را نقش برآب کرده و در سایه وحدت و یکدلی، ملت قهرمان ایران در برابر تمامی زیاده‌خواهان چون دژی استوار ایستاده تا همچون گذشته حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گرانبهای آن از تجاوز اهریمنان مصون بماند.

با بزرگداشت حماسه دلیرمردان آن عملیات، برای شادی ارواح مطهر شهدای حماسه و تجدید میثاق با امام راحل (ره) در پاسداری از خون آن عزیزان کوشا باشیم.»

انتهای پیام
captcha