پرواز مستقیم سنندج به مشهد به زودی برقرار می‌شود
کد خبر: 4143949
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

پرواز مستقیم سنندج به مشهد به زودی برقرار می‌شود

استاندار کردستان پروازهای فرودگاه سنندج را از دغدغه‌های مردم استان کردستان ذکر کرد و گفت: با برقراری پرواز به تهران و مشهد در هفته های آینده این دغدغه رفع خواهد شد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، ششم خردادماه در دیدار با اعضای کاروان زیر سایه خورشید گفت: مردم کردستان ارادت عمیقی به خاندان اهل بیت(ع) و به ویژه امام رضا(ع) دارند.

وی با اشاره به اینکه نام مبارک امام رضا(ع) یکی از اسامی پرتکرار مردم کردستان بر فرزندانشان است، افزود: آمادگی کامل خود را برای تقویت مناسبات با آستان مقدس رضوی و اجرای طرح هشت بهشت اعلام می‌کنیم.

استاندار کردستان بیان کرد: ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف طی چند هفته اخیر توفیق زیارت حرم رضوی را داشته‌اند و باور داریم که وجود مبارک امام رضا بزرگ‌ترین ظرفیت فرهنگی در کشورمان است.

وی به دغدغه مردم متدین کردستان برای برقراری پرواز مستقیم به مشهد مقدس بیان کرد: این مهم به زودی محقق می شود و رئیس جمهور نیز در سفر به استان بر این امر تأکید داشتند.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه هم اکنون فرودگاه سنندج یک پرواز در هفته برای تهران دارد، افزود: از هفته آینده تعداد پروازها با توجه به نیاز مردم استان افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: رئیس جمهوری هم در سفر به کردستان در سال گذشته وعده برقراری پرواز مستقیم سنندج به مشهد را دادند که این مهم را پیگیری می‌کنیم و در سال جاری حداقل یک پرواز در هفته به مشهد مقدس خواهیم داشت.

استاندار کردستان یادآور شد: سال گذشته برای اولین بار توفیق میزبانی از زائران اربعین را داشتیم و اتفاق بسیار خوبی بود و برای امسال نیز برنامه‌ریزی بهتری شده است و پذیرای تعداد چند برابری زائران خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha