۳ هزار کردستانی به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند
کد خبر: 4145187
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

۳ هزار کردستانی به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از اعزام ۳ هزار نفر به مرقد مطهر حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: افراد اعزامی توسط پایگاه‌های بسیج و ادارات در همه شهرستان‌ها انتخاب شده‌اند.

سعید شعبانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سعید شعبانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در رابطه با هماهنگی اعزام زائران به حرم امام خمینی(ره) گفت: تمهیدات لازم با همکاری ادارات جهت اعزام و برگزاری برنامه باشکوه متناسب با این ایام انجام شده است.

وی با اعلام اینکه امسال شرایط برای اعزام سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم به مرقد مطهر امام(ره) فراهم شده است، افزود: افراد اعزامی توسط پایگاه‌های بسیج و ادارات در همه شهرستان‌ها انتخاب شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از اعزام این کاروان‌ها از دو مسیر انتخاب‌شده به مرقد مطهر حضرت امام(ره) بیان کرد: شهرستان‌های بانه، سقز، دیواندره و بیجار که هزار و 25۰ نفر هستند از مسیر نخست زنجان - قزوین و مریوان، سروآباد، کامیاران، سنندج، دهگلان و قروه از همدان ـ ساوه ـ تهران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه یک اکیپ تعمیراتی پلیس راه هر کاروان را همراهی می‌کنند، افزود: ارشاد نیز ۳ هزار بسته فرهنگی با موضوع تفکر حضرت امام و تمدن‌سازی تهیه و در اختیار این افراد قرار خواهد داد.

شعبانی با اشاره به اینکه این اعزام و آشنایی نسل جوان با واقعیات می‌تواند در جهاد تبیین نیز تأثیرگذار باشند، یادآور شد: ۲۰۰ نفر از سپاه و بسیج شهرستان‌ها این کاروان‌ها را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha