راه و سیره حضرت امام خمینی(ره) همواره ادامه دارد
کد خبر: 4145875
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

راه و سیره حضرت امام خمینی(ره) همواره ادامه دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه راه و سیره حضرت امام خمینی(ره) همواره ادامه دارد، گفت: امام راحل(ره) پیش از آن که رهبری سیاسی باشد، یک رهبر دینی بوده و اندیشه سیاسی او از چشمه جوشان معارف اسلام سرچشمه گرفته است.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروز، 14 خردادماه در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حسینیه بیجار گفت: راه و سیره حضرت امام (ره) همواره ادامه دارد.

وی افزود: امام راحل(ره) پیش از آن که رهبری سیاسی باشد، یک رهبر دینی بوده و اندیشه سیاسی او از چشمه جوشان معارف اسلام سرچشمه گرفته است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تأکید بر ضرورت الگوگیری و بازگویی ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) بیان کرد: امروز همه باید سیره و روش امام راحل(ره) را بیاموزیم و به آن عمل کنیم.

وی از امام خمینی(ره) به عنوان شخصیت والایی نام برد که در کشور ایران تحول اساسی به وجود آورد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) با پشتوانه الهی و مردم و با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران را از زیر یوغ طاغوت نجات دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی به نقش امام خمینی(ره) در شکل‌گیری حکومت جمهوری اسلامی در ایران و ابعاد شخصیتی، سبک زندگی و ساده‌زیستی ایشان پرداخت و یادآور شد: راه و سیره حضرت امام خمینی(ره) همواره ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha