یادواره ۲۳ شهید روستای ابرسج شاهرود برگزار شد
کد خبر: 4146234
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

یادواره ۲۳ شهید روستای ابرسج شاهرود برگزار شد

یادواره ۲۳ شهید روستای ابرسج شهرستان شاهرود با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام دیباجی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در این نهاد، صبح امروز ، 17 خرداد در یادواره ۲۳ شهید روستای ابرسج شهرستان شاهرود با بیان اینکه برگزاری مجالس شهدا برای خود ماست که آن‌ها ما را نگاه و دعا کنند، گفت: امام راحل به علما و مراجع توصیه کردند که ۵۰ سال عبادت کردید، خدا قبول کند، یک‌بار هم وصیت‌نامه شهدا را بخوانید و این بدان معناست که ۵۰ سال عبادت و خواندن وصیت‌نامه شهدا در دو کفه یک ترازو قرار دارند.

وی  ادامه داد: در ۹۸ درصد از وصیت‌نامه شهدا دو نکته ولایت‌فقیه و حجاب مورد تأکید است که در این راستا دشمن به ویژه در فضای مجازی به دنبال تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه است.

حسینی‌دیباجی به سه شاخصه انقلاب امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: اولین شاخصه انقلاب اسلامی، ایجاد آن در موقعیت جغرافیایی حساس مانند ایران است و شاخصه دوم؛ انقلاب اسلامی در زمان مهمی رخ داد که جهان بین شرق و غرب تقسیم و تفکر لیبرالیسم و کمونیسم به بن‌بست رسیده بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان با تأکید بر اینکه شاخصه سوم این بود که امام(ره) گفتمان جدیدی را ارائه کرد که دنیا تشنه آن بود یادآور شد: گفتمانی که منطبق با فطرت بشریت است و شاخصه دیگر آن بیرون راندن و حذف سیطره آمریکا از کشور بود.

به گفته وی تقابل حجاب و بی‌حجابی و بدبین کردن مردم به دولت از اهداف دشمنان این نظام است و در این راستا به دنبال ایجاد جنگی ترکیبی به ویژه در فضای مجازی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی که دشمن پشت قضیه بی‌حجابی است، اظهار کرد: باید پسران و دختران خود را آگاه کنیم که رعایت عفت در پوشش به خاطر امنیت فردی، خانوادگی و اجتماعی لازم و ضروری است.

وی افزود: نباید تقابل بین حجاب و بی‌حجابی ایجاد شود و باید با جهاد تبیین، آگاه‌سازی کنیم که بر این اساس جهاد تبیین در راستای دفاع از انقلاب و اسلام است و حجاب ارزشی است که دشمن می‌خواهد از ما بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه اسلام ارزش خاصی برای زن قائل شده و آزادی و عزت را اسلام به زن داده است، متذکر شد: باید مراقب باشیم که دشمن می‌خواهد این عزت را از زن مسلمان بگیرد و مقابله با این موضوع مستلزم جهاد تبیین، ایجاد گفتمانی عمومی با زبان نرم و مهربان به ویژه با نسل جوان و نوجوان است.

انتهای پیام
captcha