پخش سریال «سوران» روایت مبارزات مردم کردستان از شبکه یک
کد خبر: 4146516
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

پخش سریال «سوران» روایت مبارزات مردم کردستان از شبکه یک

پخش سریال ١٨ قسمتی «سوران»، روایت مبارزات مردم کردستان، تازه ترین محصول مرکز سریال سوره، به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده روی آنتن شبکه یک سیما قرار گرفت.

سریال سوران

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کردستان، سریال «سوران» به عنوان تازه‌ترین محصول مرکز سریال سوره، به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی عباس ریاحی و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده از چهارشنبه شب ۱۷ خردادماه میزبان مخاطبان خود در شبکه یک سیما شد.

بدین ترتیب این مجموعه تلویزیونی که در ۱۸ قسمت تولید و تهیه شده است، به صورت هفتگی چهارشنبه و پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و تکرار آن ساعت ۰۱:۰۰ و ۱۵:۰۰ خواهد بود، ضمن اینکه تکرار ۲ قسمت این سریال جمعه‌ها بعد از خبر ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

همزمان با مشخص شدن زمان پخش، محمد معتمدی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی مشخص شد و این قطعه با آهنگسازی مسعود سخاوت‌دوست و شعری از محمدمهدی سیار تنظیم شده است. سریال «سوران» پس از سریال «کاتب اعظم» که اقتباسی از کتاب «اعترافات کاتب کشته شده» بود، دومین اثر اقتباسی مرکز سریال سوره است.

یادآور می‌شود؛ این اثر که اقتباسی آزاد از کتاب «عصرهای کریسکان» به قلم کیانوش گلزار راغب است، مبارزات مردم کُرد پیش و پس از انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشد.

انتهای پیام
captcha