همفکری و تعامل نخبگان و مسئولان؛ عامل رونق اقتصادی کشور
کد خبر: 4146616
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

همفکری و تعامل نخبگان و مسئولان؛ عامل رونق اقتصادی کشور

امام جمعه سنندج همفکری و تعامل نخبگان، مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف را عامل تقویت اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم دانست و گفت: دولت باید به امنیت سلامت جامعه کمک کرده و در پرداخت هزینه‌های درمانی توجه ویژه داشته باشد.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان،  ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 19 خردادماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج، گفت: امروز مهم‌ترین مسائلی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، معیشت و مسکن است که دولت باید به صورت جدی وارد عمل شده و در این بخش چاره‌اندیشی کند.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و منابع خدادادی فراوان کشور افزود: دولت امروز با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خدادادی در راستای توسعه و رونق هرچه بیشتر اقتصادی کشور و مردم گام بردارد.

امام جمعه سنندج، معیشت و مسکن را مهم‌ترین دغدغه مردم به ویژه قشر جوان جامعه ذکر و بیان کرد: براین اساس دولت باید به صورت جدی وارد عمل شده و راهکارهای کارساز و عملی در این بخش ارائه کند.

وی افزود: بالا بودن  اجاره بهای مسکن، برای جوانان مشکل ایجاد کرده و می‌طلبد دولت برای ایجاد مسکن و سرپناه برای این قشر تمام همت خود را بکار گیرد.

ماموستا رستمی، همفکری و تعامل نخبگان، مدیران و دستگاه‌های مختلف را عامل تقویت اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم دانست و  یادآور شد: دولت باید به امنیت سلامت جامعه کمک کرده و در پرداخت هزینه‌های درمانی توجه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha