خیرین مدرسە‌ساز بە سمت ساخت پروژەهای اولویت‌دار سوق دادە شوند
کد خبر: 4147086
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

خیرین مدرسە‌ساز بە سمت ساخت پروژەهای اولویت‌دار سوق دادە شوند

استاندار کردستان به اهمیت فعالیت خیرین مدرسە‌ساز در استان کردستان اشارە کرد و گفت: باتوجە بە کمبودهایی کە در حوزە آموزشی استان کردستان وجود دارد باید خیرین را بە سمت پروژەهای اولویت‌دار سوق داد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، ۲۱ خرداد در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: نمی‌توان فقر فضای آموزشی در استان را انکار کرد و یکی از ضعف‌هایی کە از گذشتە تاکنون وجود داشتە است، عدم اولویت‌بندی پروژەها است.

وی به اهمیت فعالیت خیرین مدرسە‌ساز در استان کردستان اشارە کرد و افزود: باتوجە بە کمبودهایی کە در حوزە آموزشی استان کردستان وجود دارد باید خیرین را بە سمت پروژەهای اولویت‌دار سوق داد.

زارعی‌کوشا بیان کرد: بحث افزایش سرانە فضای آموزشی یک موضوع همگانی است و باید در شهرستان‌های مختلف و مناطق روستایی استان کردستان مورد توجە قرار بگیرد و نیازها و اولویت‌های این مناطق در نظر گرفتە شود.

وی بر مصوبات سفر رئیس‌جمهور بە استان کردستان اشارە کرد و گفت: استفادە از ظرفیت مولدسازی می‌تواند در بحث جبران کمبود فضای آموزشی در استان مؤثر باشد.

استاندار کردستان بە افتتاح ۷٦ مدرسە در مهر سال جاری در استان کردستان اشارە کرد و یادآور شد: مدارس باید مطابق با استانداردها ساختە شود.

انتهای پیام
captcha