زمینه زیست مهدوی مردم جامعه فراهم شود
کد خبر: 4147092
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

زمینه زیست مهدوی مردم جامعه فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نوشتار و گفتار همگان باید در راستای بسترسازی زیست مهدوی مردم باشد، گفت: اگر آحاد جامعه ملزم به زیست مهدوی باشند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، 21 خردادماه در جلسه شورای سیاست‌گذاری مهدویت استان با تأکید بر ضرورت توجه به حاضر و ناظر بودن حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار کرد: همه ما موظف هستیم که در راستای بسترسازی زیست مهدوی مردم تلاش کنیم‌.

وی با بیان اینکه نوشتار و گفتار همگان باید در راستای بسترسازی زیست مهدوی مردم باشد، افزود: اگر آحاد جامعه ملزم به زیست مهدوی باشند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. بعد از بسترسازی زیست مهدوی باید به ترویج این فرهنگ پرداخت و لذا همه نهادها، تشکل‌ها و مجموعه‌ها باید برای ترویج و بسط زیست مهدوی گام‌های محکم و مؤثری بردارند.

امام جمعه رشت تأکید کرد: اگر مردم هر جامعه‌ای به ویژه شیعیان امیرالمومنین علی(ع)، سبک زندگی مهدوی داشته باشند قطعا بسیاری‌ از ناهنجاری‌ها به وجود نخواهد آمد زیرا با توجه به حاضر و ناظر بودن امام زمان(عج)، قطعا ایشان دست ما را خواهند گرفت و هدایت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha