ضرورت تبیین برنامه‌ها در امر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف
کد خبر: 4147509
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

ضرورت تبیین برنامه‌ها در امر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر با اشاره به برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در منطقه گردشگری بولاغلار گفت: در امر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ضرورت دارد تا برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان تبیین و اجرایی شود.

ترویج فرهنگ حجاب و عفافبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام آیت نعمتی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر 22 خرداد ماه در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: روسای ادارات بایستی در راستای هم‌افزایی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همکاریهای لازم را داشته باشند. وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در منطقه گردشگری بولاغلار اشاره کرد و گفت: در امر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ضرورت دارد تا برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان تبیین و اجرایی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر در ادامه گفت: مسائل و مشکلاتی در سطح شهرستان برای مردم رخ می دهد که در صورت توجه و حل و فصل موضوع توسط مسئولین امر با قید فوریت، مانع آسیب و هنجارهای اجتماعی خواهد شد که انتظار دارد توجه جدی در این خصوص صورت گیرد. وی در خصوص برگزاری همایش مفاخر و مشاهیر شهرستان نیر اظهار کرد: اداره کل و به طبع آن اداره شهرستان آمادگی لازم برای برگزاری همایش مزبور را دارد و  انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نیر در این همایش مشارکت داشته باشند تا باشکوه خاصی برگزار گردد.

سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در ادامه جلسه از مردم فهیم شهرستان به دلیل رعایت کامل عفاف و حجاب تشکر و قدردانی نموده و از مسئولین امر خواست تا با فرهنگ‌سازی مناسب نسبت به ادامه داشتن این وضعیت در سطح شهرستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. وی با انتقاد از وضعیت حجاب در مراکز گردشگری شهرستان اظهار داشت: حضور گردشگران در منطقه بولاغلار و عدم رعایت شئونات اسلامی و داشتن پوشش‌های نامتعارف در آن مکان، نیازمند برنامه‌ریزی جامع از سوی مسئولین شهرستان است و هرگونه غفلت در این خصوص احتمال تسری به شهروندان شهرستان را خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha