حجاب واجب الهی و دستور خداوند در قرآن است
کد خبر: 4148275
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

حجاب واجب الهی و دستور خداوند در قرآن است

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: دشمن خانواده و حجاب را در تیررس حمله و تهاجم فرهنگی خود قرار داده که در این میان وظیفه ما ادای مسئولیت برای جریان‌سازی عمومی در سطح شهر با محوریت «حجاب واجب الهی و دستور خداوند در قرآن است» می‌باشد.

حجاب واجب الهی استبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات استان، ۲۷ خرداد ماه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با محوریت «زیست عفیفانه» در شهرستان سرعین در سخنانی اظهار کرد: سرعین نگین گردشگری با ورود آداب و رسوم و خرده فرهنگ پذیرای هشت میلیون گردشگر در طول سال، باید مرکز گسترش شیعه، مهد وحدت اسلامی و پایگاه حسینیت باشد.

وی افزود: جلسه زیست عفیفانه بنا به تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در کلیه شهرستان‌های استان به‌ویژه در شهر‌های مسافرخیز و گردشگر از جمله سرعین با هدف اجرا و رعایت پوشش اسلامی در مراکز اقامتی، آبدرمانی‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های عرضه خدمات برگزاری می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اردبیل خاطر نشان کرد: دشمن خانواده و حجاب را در تیررس حمله و تهاجم فرهنگی خود قرار داده که در این میان وظیفه ما ادای مسئولیت برای جریان‌سازی عمومی در سطح شهر با محوریت «حجاب واجب الهی و دستور خداوند در قرآن است» می‌باشد. جعفرزاده تاکید کرد: اولویت ما در برابر هرگونه هنجارشکنان تذکر لسانی است به گونه‌ای که همه دغدغه‌مندان و کنش‌گران فرهنگی و دینی به‌ویژه علما و روحانیون، افراد با اعمال منکر و ضدارزش را از قبح رفتارشان آگاه ساخته و متولیان بخش‌های مختلف در مراکز اقامتی، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و آبدرمانی‌ها با برنامه‌های متنوع فرهنگی برای کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی قدم‌های موثری بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: برای توسعه و ترویج حجاب و عفاف انجام فضاسازی و تبلیغات محیطی با محتوا و مضامین فاخر اثرگذار است و در داخل شهر ضابطین قضایی امر به معروف و نهی از منکر متشکل از سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، اماکن و دادستان و معتمدین محلی به‌کارگیری شود.

انتهای پیام
captcha