۱۵ طرح با موضوع عفاف و حجاب در ایلام تصویب شد
کد خبر: 4148322
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

۱۵ طرح با موضوع عفاف و حجاب در ایلام تصویب شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: نتیجه جلساتی که در حوزه عفاف و حجاب در سازمان تبلیغات اسلامی ایلام برگزار شده، تصویب 15 طرح است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نجفی، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی ایلامحجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نجفی، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی ایلام، در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: مسئله حجاب و عفاف از دغدغه‌های مهم مردم متدین و انقلابی استان است که در این راستا 3 جلسه 3 ساعته با اقشار مختلف مردم و نمایندگان 30 دستگاه اجرایی برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: خروجی این جلسات در هیئت اندیشه‌ورز سازمان تبلیغات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نتیجه آن تصویب 15 طرح مذکور بود که امیدواریم با این طرح‌ها بتوانیم در جهت ارتقای وضعیت حجاب و عفاف استان‌مان تلاش کنیم.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه سعی داریم در امور فرهنگی با نگاه مهندسی پیش برویم، تصریح کرد: سعی می‌کنیم وضعیت فرهنگی استان را به‌درستی رصد کنیم و با مشورت نخبگان و افراد خوش‌فکر راهکارهای متناسب با ظرفیت‌های استان را در حوزه مسائل فرهنگی به‌کار بگیریم.

نجفی استفاده از مراجع علمی معتبر را نیز در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: اخیراً طرح افکار سنجی در خصوص روزه‌داری مردم استان با کمک مرکز افکارسنجی ایسپا جهاددانشگاهی انجام شده که به‌زودی نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

وی از نگاه ویژه نماینده ولی فقیه در استان به مسائل فرهنگی تقدیر کرد و اظهار کرد: مساعدت ایشان همواره یاری‌گر ما در پیشبرد برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام
captcha