رسانه‌ها به رویکرد مردمی‌سازی توجه کنند
کد خبر: 4148844
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی:

رسانه‌ها به رویکرد مردمی‌سازی توجه کنند

مهدی مرادی گفت: با توجه به رویکرد دولت در عرصه مردمی‌سازی فعالیت‌ها، رسانه مردمی نیز باید با لایه‌های مختلف اجتماعی ارتباط بگیرد تا مردم در دورترین مناطق در مورد دستاوردهای دولت آگاهی پیدا کنند.

مهدی مرادی، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی مرادی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۹ خردادماه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعریف و برنامه‌ریزی چند زیرمجموعه برای کمیته اطلاع‌رسانی برای سیاست‌گذاری دقیق و رصد و پایش و ارزیابی به موقع و تولید محتواهای مؤثر اظهار کرد: کمیته اطلاع‌رسانی با شعار دقت، سرعت و صحت فعالیت خواهد کرد که به‌دنبال نتیجه‌گیری مطلوب هستیم.

وی با ارائه پیشنهاداتی در این حوزه افزود: برگزاری جشنواره رسانه و انتخابات با عنوان «ایران قوی و مقتدر»، برگزاری جشنواره رأی اولی‌ها و جشنواره فعالان فضای مجازی از جمله پیشنهادات است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این استان در عرصه خبررسانی در رتبه‌های برتر کشور بوده و رسانه‌های تنش‌زایی نداریم، ادامه داد: رسانه‌های استان به سمت آرامش، صداقت و امیدآفرینی حرکت می‌کنند. رسانه‌ها باید به مسائل مهم استانی بپردازند؛ راه‌آهن مهم‌ترین مطالبه استان بوده که با دستور مقام معظم رهبری و پیگیری رئیس‌جمهور و استاندار خراسان‌جنوبی تحقق پیدا کرد.

وی با اشاره به نهضت گازرسانی نیز گفت: عملیات اجرایی خط انتقال گاز دشتک ـ زابل ـ نهبندان روز یکم تیرماه سال جاری با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران آغاز خواهد شد.

مرادی به پروژه انتقال آب دریای عمان برای تأمین آب سیستان‌وبلوچستان، خراسان‌جنوبی و خراسان‌رضوی اشاره کرد و افزود: این پروژه در هر سه استان در حال انجام است و تلاش می‌شود این آب تا پایان دولت سیزدهم منتقل شود.

وی با تأکید بر امیدآفرینی رسانه‌ها با بیان تلاش‌های مدیران تصریح کرد: خراسان‌جنوبی در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی در کشور مقام نهم را کسب کرده است. باتوجه به رویکرد دولت در عرصه مردمی‌سازی فعالیت‌ها، رسانه مردمی نیز باید با لایه‌های مختلف اجتماعی ارتباط بگیرد تا مردم در دورترین مناطق در مورد دستاوردهای دولت آگاهی پیدا کنند.

یادآور می‌شود، توجه به سازوکار خانه مطبوعات برای برگزاری جشنواره‌ها، درنظر گرفتن اعتباراتی برای برگزاری رویدادهای رسانه‌ای و همچنین توجه به بخش‌های مختلف رسانه در جشنواره‌ها، برگزاری نشست‌های مستمر با مدیران رسانه و ارسال به موقع اخبار انتخاباتی از مطالبات مدیران رسانه‌ای در این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha