آغاز به کار چهار نمایشگاه تخصصی با محوریت توسعه آموزش در شیراز
کد خبر: 4148917
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

آغاز به کار چهار نمایشگاه تخصصی با محوریت توسعه آموزش در شیراز

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس از آغاز به کار چهار نمایشگاه تخصصی با محوریت توسعه آموزش در شیراز خبر داد.

محسن نهاوندی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محسن نهاوندی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس امروز، 29 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین نمایشگاه تخصصی آموزش و فناوری‌های نوین آموزشی و دومین نمایشگاه تخصصی نوشت افزار و صنایع آموزشی، اداری و مهندسی در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد. 
 
نهاوندی با بیان اینکه برای نخستین بار دو عنوان نمایشگاهی جذاب و پر مخاطب هم در کنار این نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود، افزود: نخستین دوره نمایشگاه تخصصی عکاسی، تصویربرداری و تجهیزات صوتی و تصویری، نور پردازی و خدمات وابسته و نخستین نمایشگاه تخصصی بازی‌های فکری، رایانه‌ای و دیجیتالی هم در حال برگزاری است. 
 
وی ادامه داد: حدود ۱۰۰ شرکت کننده از استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و اصفهان در این دوره نمایشگاه حضور دارند که از جهت تعداد شرکت کنندگان و هم از جهت مساحت نسبت به نمایشگاه‌های سال گذشته افزایش صددرصدی داشته است. 
 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس با بیان اینکه شرکت کنندگان در این نمایشگاه در حوزه‌های آموزش، نوشت افزار، بازی فکری، صوتی و تصویری و آتلیه عکاسی فعالیت دارند، گفت: این عناوین نمایشگاهی در سه سالن نرگس، بهار و سرو سایت نمایشگاهی فارس و در متراژ شش هزار متر مربعی این سالن‌ها برپا شده است. 
 
بنابه گفته مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس، در حاشیه برگزاری این نمایشگاه‌ها دوره‌های اموزشی در زمینه‌های مختلف مانند فرصت‌های سرمایه گذاری در بورس، آموزش‌های سرگرم کننده ویژه کودکان و نوجوانان، تحلیل‌های بازار سهام، خلاقیت و نو آوری و کار آفرینی و ... برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها از به روزترین فناوری‌های آموزشی دیدن کنند، گفت: این عناوین نمایشگاهی تا روز جمعه دوم تیر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای علاقه مندان، متخصصان و شهروندان خواهد بود

انتهای پیام
captcha