جشن غدیر در بوستان شهدای یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4149019
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

جشن غدیر در بوستان شهدای یزد برگزار می‌شود

فرماندار یزد از برگزاری مراسم جشن غدیر همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مراسم در محل بوستان شهدای یزد برگزار خواهد شد.

سید محمدرضا مدرسی، فرماندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سید محمدرضا مدرسی، فرماندار یزد، 29 خردادماه در نخستین نشست هماهنگی ستاد غدیر شهرستان یزد که با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های فرهنگی و هنری ایام عید غدیرخم در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیتی که ائمه اطهار(ع) برای بزرگداشت عید غدیر قائل بودند گفت: بزرگداشت عید غدیر یک تکلیف است و همگی باید در راستای باشکوه‌تر برگزار شدن این مناسبت بزرگ تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دهه ولایت بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی و تبیین این جایگاه مهم است بیان کرد: عید غدیر مورد توجه و اهمیت همه شیعیان است و باید جشن‌های دهه امامت و ولایت باشکوه بیشتر و با استفاده از ظرفیت‌های جوانان، محلات و حضور سازمان‌های مردم نهاد برگزار شود.

مدرسی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی و وزن دادن به آنها برای برنامه‌های داخلی تأکید کرد و خواستار اطلاع‌رسانی و تبلیغات سطح شهر برای حضور اقشار مختلف مردم در این برنامه‌ها شد.

فرماندار یزد در پایان از برگزاری مراسم جشن غدیرخم همزمان با سراسر کشور در شهرستان یزد خبر داد و گفت: به مناسبت دهه ولایت جشن غدیرخم در محل بوستان شهدای یزد برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود در پایان این نشست، نظرات و پیشنهادات اعضای حاضر در خصوص برگزاری برنامه‌های دهه ولایت مطرح و وظایف نمایندگان دستگاه‌ها و مسئولان مشخص شد. آذین‌بندی سطح شهر، برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، اجرای جشن‌های خانوادگی و برنامه‌های ویژه کودکان، برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی از جمله پیشنهادات و مصوبات این جلسه بود.

 

انتهای پیام
captcha