شخصیت دکتر شهید بهشتی‌ بیشتر برای جوانان تببین شود
کد خبر: 4149678
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

شخصیت دکتر شهید بهشتی‌ بیشتر برای جوانان تببین شود

استاندار کردستان با اشاره به شخصیت والای شهید بهشتی گفت: شخصیت‌های تأثیرگذار انقلاب اسلامی از جمله شهید بهشتی امروز مورد هجمه رسانه‌ای دشمنان هستند در این راستا باید جایگاه و نقش این شخصیت‌ها بیشتر برای جوانان تببین شوند.

عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان روز گذشته، اول تیر در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای سنندج گفت: امروز بر سر خوان پر نعمت حاصل از امامت امام راحل و شهدا نشسته‌ایم که با باور عمیق و ایمان مثال زدنی دوره‌ای را ثبت کردند که تا ابد برگ زرینی در تاریخ این سرزمین است.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به کارکنان دستگاه قضایی افزود: امروز بزرگداشت هفته قوه قضائیه به خاطر یک شخص نیست، بلکه بزرگداشت مسیری است که شهید بهشتی‌ها و مردم بدون ترس از دشمنان و قدرت‌های بزرگ طی کردند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه شهید بهشتی فقیه و مجاهد نستوه و مظلومی بود که در زمان حیاتش در اوج مظلومیت شهید تهمت‌ها بود، بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند شخصیت‌هایی مانند شهید بهشتی را به نحو دیگری به جوانان بشناسانند.

وی در ادامه گفت: ساختارهای اداری و قوای سه‌گانه ساختارهای مکملی هستند که در کنار هم وظیفه خدمت به مردم و اعتلای کشور و نطام را به عهده دارند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه قوای سه‌گانه در عین استقلال در کنار هم، یکدیگر را کامل می‌کنند، افزود: قوه قضائیه وظیفه اصلی تحقق عدالت را به عهده دارد و از آغاز انقلاب مسیر پر افتخار و تابناکی را طی کرده که سند آن شهید بهشتی است.

وی شهید بهشتی را گنجینه‌ای بزرگ توصیف کرد که هنوز برای بسیاری از مردم و مسئولان کشف نشده است فردی که در دهه ۳۰ جلساتی را برای پایه گذاری نطام اسلامی برپا می‌کرد.

استاندار کردستان اظهار کرد: شهید بهشتی تئورسین و نظریه‌پرداز عمیقی بود که بعد از ۴۲ سال هنوز بیانات و نگاه بلند او راهگشای مشکلات ماست.

وی با بیان اینکه هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی برای معرفی این شخصیت بزرگ و داشته‌های انقلاب اسلامی است، بیان کرد: قوه قصائیه تا به امروز مسیری را طی کرده که خدمتگزاری، مردمی و مأمن مردم بودن را در اولویت خود قرار داده است.

زارعی‌کوشا افزود: امروز قوه قضائیه به‌عنوان نهاد عدالت‌گستر و تأمین‌کننده امنیت بیش از هر چیز در خدمت مردم و در تلاش برای احقاق حقوق مردم است که دیدار مدیران این نهاد با ۴۰ هزار نفر مؤید این مطلب است؛ همچنانکه مردم در هر گوشه‌ای می‌توانند به راحتی و سهولت با رئیس دستگاه قصا ارتباط بگیرند و درخواست خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه امروز دستگاه‌های نظارتی به عنوان مجموعه کمک‌کننده دستگاه‌های اجرایی گره‌گشایی می‌کنند، افزود: این انسجام و وحدت و برادری گوهری ارزشمندی برای نظام و مردم است.

استاندار کردستان با اشاره به اغتشاشات سال گذشته تأکید کرد: لشکر سایبری دشمن فکر می‌کرد نظام منزوی شده است اما امروز مستحکم‌تر از هر زمانی در حال پیشرفت است ولی دشمن در به درتر از هر زمانی است و با دیپلماسی مبتنی بر عزت با رایزنی رئیس جمهور یکی از کشورها از برگزاری همایش آن‌ها جلوگیری و در آلبانی هم مورد مواخذه قرار گرفتند.

زارعی کوشا گفت: ما در این نظام همه نوع مسئله‌ای را دیدیم چه کسانی که تخریب شدند و امروز عزیرتر هستند و چه آن‌هایی که مسبب حوادث ناگواری در کشور شدند و فرزندان این سرزمین را به شهادت رساندند.

انتهای پیام
captcha