لایحه عفاف و حجاب هرچه زودتر اجرایی شود
کد خبر: 4149714
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

لایحه عفاف و حجاب هرچه زودتر اجرایی شود

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه لایحه عفاف و حجاب باید زودتر اجرایی شود و موردپسند مؤمنین و امام زمان(عج) باشد، گفت: توقع می‌رود مسئولان سریع‌تر نسبت به مسئله حجاب و عفاف تصمیم بگیرند.

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی، امام‌جمعه موقت گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علیرضا صفایی، امام‌ جمعه موقت گچساران امروز، دوم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گچساران، اظهار کرد: هر چه ما درباره فضای گرم مصلای نماز جمعه فریاد کشیدیم، اما تاکنون اثری ندیده‌ایم و امیدواریم این مشکل سرمایشی این مکان هر چه زودتر مرتفع شود.

وی افزود: پنج‌شنبه، هفتم ذی‌الحجه روز عید سعید قربان است و حاجیان که در منا هستند قربانی می‌کنند و این سنت حسنه برای کسانی که در مکه و منا هم نیستند قابل ‌اجرا است و چه خوب است که در روز عید قربان برای کمک به نیازمندان قربانی کنیم.

امام‌جمعه موقت گچساران در ادامه بیانات خویش، با اشاره به گرانی کالاها در این شهرستان به‌صورت روزانه، اضافه کرد: واقعاً این مسئله به مردم فشار می‌آورد و برخی شهروندان هم بیان کرده‌اند که اخذ مالیات روزبه‌روز هم بیشتر می‌شود و البته دولت و نظام هم وظیفه دارد هم خودش را اداره کند و هم به ملت رسیدگی کند اما نباید آن‌چنان به مردم فشار بیاورند لذا مالیات حدی است که باید باانصاف باشد.همچنین دولت نسبت به اجاره خانه‌ها نیز نظارت و کنترل داشته باشد.

حجت‌الاسلام صفایی بیان کرد: هرکسی امروز به جایگاهی رسیده به خاطر این مردم است؛ باید قدر مردم را دانست و نسبت به اخذ مالیات بیشتر ملاحظه و تدبیر شود و متأسفانه در این گرانی‌ها و مشکلات هرروز مشکلی بر مشکلات دیگر افزوده می‌شود پس‌کاری کنیم مردم از ما رضایت داشته باشند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خویش با اشاره به مسئله حجاب و عفاف، تصریح کرد: ترویج بی‌حجابی نقش شوم استکبار و غرب است و مستر همفر، جاسوس انگلیسی نوشته است که زنان مسلمان دارای حجاب محکم هستند و نفوذ در حجاب آنها سخت است به هر وسیله‌ای که شده باید حجاب را از زن مسلمان برداشت که آنگاه فساد در جامعه رخنه می‌کند.

امام جمعه همچنین ادامه داد: امروز در کشورمان که کشور امام زمان(عج) است و این‌همه شهید تقدیم انقلاب شده است عده‌ای به دستور خدا لگد می‌زنند، چرا مسئولان، مجلس و قوه قضاییه به میدان نمی‌آیند، فردا روزی هم می‌گویند که روحانیت فریاد نمی‌کشد و حوزه‌های علمیه ساکت هستند، اما گوش کدام مسئول و مجلسی شنوا است تا کی؟ چرا این لایحه عفاف و حجاب بیرون نمی‌آید چرا مجلس کاری به این لایحه ندارد و هنوز در خیابان‌ها خیلی‌ها هنجارشکنی می‌کنند و به زنان چادری جسارت می‌کنند.

حجت‌الاسلام صفایی در پایان گفت: اگر امروز فریاد نکشیم دیگر زنان چادری جرئت بیرون رفتن از خانه را ندارند و امروز در نظام جمهوری اسلامی کار به کجا کشیده شده است و این لایحه عفاف و حجاب باید زودتر اجرایی شود و موردپسند مؤمنین و امام زمان(عج) باشد. توقع می‌رود مسئولان سریع‌تر نسبت به مسئله حجاب و عفاف تصمیم بگیرند.

انتهای پیام
captcha