۳۹۴ پایگاه در کردستان؛ آماده غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان
کد خبر: 4150083
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

۳۹۴ پایگاه در کردستان؛ آماده غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان به گفتمان‌سازی فعالیت‌های اوقات فراغت در سراسر استان اشاره کرد و گفت: ۳۹۴ پایگاه در سطح استان فعالیت‌های تابستانی را پوشش می‌دهند و تا به‌حال بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز جهت شرکت در این برنامه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

افتتاح پایگاه اوقات فراغت کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان در مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان استان کردستان که دیروز، سوم تیرماه در مجتمع ورزشی اوراز سنندج برگزار شد، با بیان اینکه مقوله اوقات فراغت و پرکردن آن با برنامه‌ های مفید و ثمربخش کار بسیار مهمی است، گفت: باید تمام ظرفیت‌ها را برای هرچه بهتر به سرانجام رساندن این پروژه مهم به ‌کار بسته و از هدر رفتن وقت کودکان، نوجوانان و جوانان جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت در سن کودکی همانند حکاکی بر روی سنگ است چرا که اثر آن هیچ‌گاه از بین نخواهد رفت، افزود: باید همت کرد و این حکاکی را به درستی انجام داد چرا که در میان سالی اثری نخواهد داشت.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان تابستان را وقت بسیار مغتنمی برای عبادت و علم آموزی توصیف و بیان کرد: در این راستا باید از کلیه نهادها و سازمان‌های همسو در اجرای فعالیت‌های تابستانی بهره جست تا نتیجه بهتری حاصل شود.

وی در پایان یادآور شد: اگر ما می خواهیم کشوری قوی داشته باشیم باید حتماً به تعلیم و تربیت آینده‌سازان این سرزمین بسیار اهمیت داده و آموزش و پرورش را به عنوان زیرساخت همه فعالیت‌های توسعه‌ای به یاد داشته باشیم.

هاشم ناظمی جلال، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در ابتدای این آیین فعالیت‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت را یکی از اولویت‌های مهم آموزش‌و‌پرورش در فصل تابستان ذکر کرد و گفت: توجه ویژه به غنی‌سازی اوقات فراغت از آن جهت است که مانع ورود دانش‌آموزان به حیطه آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به گفتمان‌سازی این فعالیت‌ها در سراسر استان افزود: ۳۹۴ پایگاه در سطح استان فعالیت‌های تابستانی را پوشش می‌دهند و تا به‌حال بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز جهت شرکت در این برنامه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان بیان کرد: باید تلاش کنیم همه دانش‌آموزان به سمت پایگاه‌های فعالیت‌های تابستانی سوق داده شوند و از همه ظرفیت‌های در اختیار برای این امر بهره ببریم.

وی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از همه کسانی که در زمینه‌سازی برپایی این فعالیت‌ها شرکت داشتند، از مجموعه فعالان دانش‌آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی خواست با رصد کامل فعالیت ها در تابستان جاری، فضای شاد و‌ مفرحی را برای دانش‌آموزان ایجاد کنند.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم زنگ آغاز فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان کردستان به صدا درآمد.

انتهای پیام
captcha