برپایی سلسله مباحث «تربیت فرزند» در بجنورد
کد خبر: 4150157
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

برپایی سلسله مباحث «تربیت فرزند» در بجنورد

کارگاه آموزشی «تربیت فرزند» در روستای قره خانبندی بجنورد، از مجموعه کارگاه‌های «زندگی پويا» و مهارت‌های خانواده، به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی و کانون فرهنگی انديشه مسجد اين روستا برای دومين جلسه پياپی تشکيل شد.

برپایی سلسله مباحث «تربیت فرزند» در بجنورد به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی؛ دومین کارگاه آموزشی «زندگی پويا» با موضوع تربیت فرزند در منطقه روستایی قره خانبندی از توابع بجنورد، ویژه بانوان این منطقه برگزار شد.

«بهجت مرادیان»، دبیر مجمع ملی جمعیت خراسان‌شمالی در این نشست به عنوان استاد کارگاه با نگاه و رویکرد جمعیتی و تربیت فرزندان نکات آموزشی را برای بانوان تشریح کرد.

آگاهی‌های قبل از ازدواج، مهارت‌های زندگی، تربیت فرزند و نیز فضای مجازی، تهدید و فرصت‌ها از اهم بخش‌های مدنظر در کارگاه‌های آموزشی «زندگی پویا» است که به همت ستاد هماهنگی کانون‌‎های مساجد خراسان‌شمالی طراحی و در مساجد مناطق مختلف اجرا می‌شود.

پیش از این نیز در نخستین جلسه برگزاری کارگاه فوق، «مریم افشین فر» از طلاب حوزه علمیه و مشاورین خانواده، نکاتی در خصوص فرزند آوری و تربیت فرزند برای بانوان مطرح کرد.

برگزاری جلسات فرهنگی و آموزشی و با محوریت کتابخوانی ویژه بانوان، کودکان و نوجوانان از دیگر فعالی‌های این کانون برای آگاهی بخشی عمومی به ویژه مادران و دختران  در این روستا توسط کانون اندیشه می‌توان نام برد.

انتهای پیام
captcha