اعلام فراخوان طرح ملی «پنج هزار مسجد پنج هزار قربانی» در کردستان
کد خبر: 4150381
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

اعلام فراخوان طرح ملی «پنج هزار مسجد پنج هزار قربانی» در کردستان

مدیر ستادی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان از اعلام فراخوان طرح ملی «پنج هزار مسجد پنج هزار قربانی» در کردستان خبر داد و گفت: اقدامات کانون‌ها در این خصوص باید در سامانه بچه‌های مسجد در بخش فعالیت ‌های خودجوش رواق همدلی ثبت شود.

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان

بهزاد کیامهر، مدیر ستادی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: در آستانه دهه پر برکت  امامت و ولایت و عید سعید قربان، طرح ملی «پنج هزار مسجد پنج هزار قربانی» با همت مؤسسه حضرت خدیجه(س)، برنامه سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور  برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا اعضای کانون‌های مساجد کردستان می‌توانند با ثبت‌نام در سایت و پرداخت سهم مشارکت مسجد (به ازای هر رأس دام دو میلیون تومان)، پس از بررسی صحت اطلاعات مسجد و کانون، در سریع ترین زمان ممکن مبلغ 6 میلیون تومان به ازای هر رأس گوسفند از طریق حساب اعلامی در سامانه دریافت کنند.

مدیر ستادی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان بیان کرد: خرید گوسفند و قربانی آن به عهده کانون و گوشت قربانی می‌تواند به صورت مستقیم توزیع یا در طبخ غذا ویژه نیازمندان استفاده شود.

وی افزود: گزارش اقدامات کانون‌ها در این خصوص باید در سامانه «بچه‌های مسجد» در بخش فعالیت‌های خودجوش رواق همدلی ثبت شود.

کیامهر یادآور شد: با عنایت به توضیحات فوق، کانون‌های متقاضی جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این طرح می‌توانند از طریق پیوند https://bachehayemasjed.ir/eidegorban اقدام به ثبت تقاضا کنند.

انتهای پیام
captcha