مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهاربرج با دادستان شهرستان دیدار کرد
کد خبر: 4150830
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
به مناسبت هفته قوه قضاییه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهاربرج با دادستان شهرستان دیدار کرد

به مناسبت هفته قوه قضاییه، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و فرمانده سپاه چهاربرج با دادستان و رییس دادگستری این شهرستان دیدار کردند.

جعفر رضاوش مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهاربرجبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، جعفر رضاوش مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهاربرج، امروز 6 تیر در دیدار با دادستان و رییس دادگستری شهرستان به مناسبت هفته قوه قضاییه، گفت: تلاش برای برقراری عدالت حقوقی یکی از آرمان‌های بزرگ حضرت امام خمینی(ره) بود، که باید برای تحقق این موضوع تلاش کنیم.

وی ادامه داد: قوه قضاییه بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی برای حمایت از مظلومان و استیفای حقوق آنها گام‌های بلندی برداشته است، اما می‌طلبد این تلاش‌ها و ممارست‌ها بیش از پیش افزایش پیدا کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهاربرج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن هفت تیر، اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم، در ابتدا لازم است، آنها را خوب بشناسیم و به دیگران به‌ویژه نسل جدید معرفی کنیم.

به مناسبت هفته قوه قضائیه جناب سرهنگ پاسدار نوبخت عباسیان فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج و حجت الاسلام جعفر رضاوش مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرستان چهاربرج به همراه تعدادی از همکاران با دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان دیدار کردند

انتهای پیام
captcha