آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نقش مهمی در ترویج نماز دارند
کد خبر: 4150934
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نقش مهمی در ترویج نماز دارند

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به نقش اساسی آموزش و پرورش و دانشگاه در ترویج نماز، گفت: تمامی دستگاه‌ها به‌خصوص آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نقش بسیار اساسی در ترویج نماز بین جامعه را دارند.

نشست شورای اقامه نماز استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 6 تیرماه در نشست شورای اقامه نماز استان، اظهار کرد: لازم است فریضه نماز در بین مردم و نهادهای دولتی باشکوه برپا شود.

وی با اشاره به اینکه هر مشکلی در جامعه به وسیله نماز رفع می‌شود، افزود: هر گناهی در جامعه ریشه در بی‌نمازی دارد؛آسیب‌های اجتماعی از طریق نماز کاهش می‌یابد.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به نقش اساسی آموزش و پرورش و دانشگاه در ترویج نماز، افزود: تمامی دستگاه‌ها به‌خصوص آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نقش بسیار اساسی در ترویج نماز بین جامعه را دارند.

حجت‌الاسلام قاسمی با اشاره به سامانه «سجاده»، بیان کرد: متاسفانه در استان در زمینه مستندسازی و بارگذاری فعالیت‌های نماز نمره خوبی نداریم.۱۸ دستگاه در زمینه بارگذاری اطلاعات نماز در سامانه مربوطه اقدام نکرده‌اند، اراده‌ای از برخی از مدیران در موضوع نماز نمی‌بینم.

همچنین، مرادعلی پیوند، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد نیز گفت: استان ما در سامانه سجاده از بین بیش از هزار رتبه در کشور در جایگاه ۶۰۸ قرار دارد که این باعث تأسف برای همه مسئولان است.

وی با تأکید بر اینکه کم کاری‌ها در موضوع برپایی نماز قابل قبول نیست، گفت: با دستگاه‌های کم‌کار در این زمينه برخورد خواهد شد.برپایی نماز جماعت در ادارات باید به‌صورت جدی انجام شود.در اقامتگاه‌های بین راهی و طرح ملی مسکن، ساختن مسجد باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha