میزبانی مساجد البرز از نمازگزاران عید قربان
کد خبر: 4151002
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

میزبانی مساجد البرز از نمازگزاران عید قربان

رئیس ستاد اقامه نماز البرز گفت: نماز روز عید سعید قربان، پنجشنبه، هشتم تیرماه، ساعت ۷ در مساجد سراسر استان اقامه می‌شود.

نماز عید قربان

حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با تبریک فرارسیدن عید قربان و با اشاره به اینکه نماز این عید سعید، پنجشنبه، هشتم تیرماه، ساعت 7 در سراسر استان اقامه می‌شود، اظهار کرد: در کرج، نماز عید قربان به امامت نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه شهرکرج برپا می‌شود و درهای مصلی امام خمینی(ره) این شهر از یک ساعت پیش از نماز، به روی نمازگزاران باز است.

وی با اشاره به اینکه نماز عید قربان در تمامی میعادگاه‌ها، مساجد، امامزادگان و سایر محل‌هایی که از حضور روحانی مستقر و طرح هجرت و ائمه جمعه و جماعت برخوردارند برگزار خواهد شد، افزود: از عموم مردم مؤمن و همیشه در صحنه استان دعوت می‌شود در این برنامه معنوی حضور داشته باشند.

این مسئول گفت: همزمان با عید سعید قربان، مکان‌هایی در محل‌های اقامه نماز عید در سراسر استان برای جمع‌آوری نذورات مردم از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی پیش‌بینی شده که مردم نیک‌اندیش می‌توانند نذورات خود را پس از اقامه نماز به این پایگاه‌ها اهدا کنند؛ همچنین نیروی انتظامی در مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نماز محدودیت ترافیکی اعمال می‌کند.

انتهای پیام
captcha