دوره توانمندسازی مبلغان و روحانیون کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4151753
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳

دوره توانمندسازی مبلغان و روحانیون کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری دوره توانمندسازی مبلغان و روحانیون استان کردستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از 10 تیر در اردوگاه امام علی(ع) مریوان برگزار می‌شود.

برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری دوره توانمندسازی مبلغان و روحانیون استان کردستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از 10 تیرماه شروع و تا 13 تیرماه در اردوگاه امام علی(ع) شهرستان مریوان ادامه خواهد داشت.                  

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با حضور حجج‌الاسلام عبدالله‌زاده و خورشیدی برگزار می‌شود، افزود: این دوره آموزشی با مشارکت گروه امت و تمدن پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)، اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور، اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان و مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی (مفتاح) برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به سرفصل‌های این دوره آموزشی اشاره و بیان کرد: شناخت فرق و مذاهب (شیعه‌شناسی)، وحدت تمدنی امامین انقلاب، روش‌شناسی تبلیغ در مناطق تلفیقی و پاسخ به شبهات حوزه فرق و مذاهب از سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره‌های آموزشی برای به روزرسانی اطلاعات علما و روحانیون یادآور شد: در پایان این دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha