شرکت بیش از ۳۵ هزار دانش‌آموز کردستانی در جشنواره نوجوان خوارزمی
کد خبر: 4152368
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

شرکت بیش از ۳۵ هزار دانش‌آموز کردستانی در جشنواره نوجوان خوارزمی

رئیس اداره متوسطه اول و دوم آموزش‌و‌پرورش استان کردستان از شرکت ۳۵ هزار و ۸۸۸ نفر دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد و گفت: کردستان رتبه ششم کشور را در تعداد ثبت نامی در این جشنواره به خود اختصاص داد.

افتتاحیه مرحله استانی نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی

به گزارش ایکنا از کردستان، سید‌حجت موسوی، رئیس اداره متوسطه اول و دوم آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در مراسم افتتاحیه مرحله استانی نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی که دیروز، 12 تیرماه در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، گفت:  نهمین دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی در ۱۳ محور اصلی و با احتساب زیر محورها در ۲۰ محور برگزار شده است.

وی از شرکت ۳۵ هزار و ۸۸۸ نفر دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد و افزود: کردستان رتبه ششم کشوری را در تعداد ثبت‌نامی در این جشنواره به خود اختصاص داد.

رئیس اداره متوسطه اول و دوم آموزش‌و‌پرورش استان کردستان بیان کرد: ۶۵۰ نفر از برگزیدگان مرحله آموزشگاهی به مرحله استانی این دوره از جشنواره خوارزمی راه یافتند و ۸۶ نفر راهی مرحله کشوری شدند‌.

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی گفت: کیفیت‌بخشی به فرایند یاددهی و یادگیری و محیط‌های یادگیری، فرصت‌آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها، توسعه توانمندی دانش‌آموزان در حوزه مهارت‌های زندگی و کسب و کار و توجه ویژه به دستاوردهای علمی دانش‌آموزان از اهداف این جشنواره است.

موسوی یادآور شد: مرحله استانی این دوره از جشنواره به مدت دو روز در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار می‌شود که مراسم اختتامیه سه شنبه ۱۳ تیرماه در سالن همایش همین اردوگاه برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ همزمان با برگزاری مرحله استانی این جشنواره کارگاه‌های آموزشی با حضور ۱۳ ناظر تخصصی برای دانش ‌آموزان راه یافته به این مرحله برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha