مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با فرمانده سپاه شهدای استان دیدار کرد
کد خبر: 4152464
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با فرمانده سپاه شهدای استان دیدار کرد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با فرمانده سپاه شهدای استان سردار محمدحسین رجبی دیدار و از نزدیک با وی گفت‌وگو کرد.

سجاد بیرامی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی،به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سجاد بیرامی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، امروز 13 تیر با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان غربی با سردار محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای استان دیدار کرده بر ضرورت آغاز فصل جدید از همکاری و تعامل تاکید کرد.

وی ضمن اینکه انتصاب سردار رجبی به عنوان فرمانده سپاه شهدای استان را تبریک گفت، افزود: استان ما جزو پیشگامان انقلاب بوده و درطول همه این سال‌ها با وجودی که مشکلات زیادی وجود داشته است، همچنان پشتیبان نظام اسلامی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، ورزشکاران بسیجی را یکی از ظرفیت‌های فعال استان عنوان کرد و گفت: جوانان زیادی به صورت حرفه‌ای رشته‌های ورزشی مختلفی را دنبال می‌کنند، که در صورت تعامل با معاونت تربیت بدنی سپاه شهدای استان می‌توان این ظرفیت‌ها را بیش از پیش فعال کرد و آنها را به جایگاه قهرمانی، مدال‌آوری و افتخارآفرینی رساند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه استعدادهای زیادی در همه عرصه‌ها اعم از ورزشی، علمی و ... در این استان نهفته است، ادامه داد: باید برای بالفعل‌سازی این ظرفیت‌ها به صورت جدی و با عزم راسخ گام برداشته شود، که این مهم در صورت تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف دست‌یافتنی است.

انتهای پیام
captcha