سمینار آموزشی «سفیران رحمت الهی» در یزد آغاز شد
کد خبر: 4152588
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

سمینار آموزشی «سفیران رحمت الهی» در یزد آغاز شد

سمینار آموزشی دو روزه «سفیران رحمت الهی» ویژه فعالان جمعیت بسیج محلات در سالن همایش‌های باقرالعلوم یزد آغاز شد.

سمینار آموزشی «سفیران رحمت الهی» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سمینار آموزشی دو روزه «سفیران رحمت الهی» ویژه فعالان جمعیت بسیج محلات در سالن همایش‌های باقرالعلوم یزد آغاز شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل امامی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این مراسم گفت: در این سمینار، به موضوعات جریان‌شناسی و تبیین ضرورت مسئله جمعیت، عوامل مؤثر در کاهش جمعیت، آسیب‌ها و چالش‌ها، راهکارهای عملیاتی برای فرهنگسازی مسئله جمعیت، تبیین شبهات و شیوه‌های پاسخگویی به آن، ناباروری و راه‌های پیشگیری، طب سنتی و اصلاح سبک زندگی، تکنیک‌های پاسخگویی به شبهات، تیپ‌شناسی و ارتباط مؤثر و حمایت از حیات جنین پرداخته می‌شود.

امامی با اشاره به حضور ۲۵۰ نفر از بانوان حوزه‌های پنجگانه ناحیه شهید الله دادی در این سمینار اظهار کرد: هدف این است تا فعالان فرهنگی که درصدد لبیک گفتن به ندای رهبری در جهاد تبیین و جنگ جمعیتی هستند، به سلاح علم مسلح شده و عالمانه و به صورت مستند به تبیین بپردازند.

وی از پایگاه‌های بسیج به عنوان مهمترین هسته عملیاتی در محلات یاد کرد و ادامه داد: در این کارگاه آموزشی با پیوند دانشگاه و سپاه و بسیج درصدد هستیم تا طرح عملیات صورت گرفته و این افراد در مناطق مختلف خصوصاً پایگاه‌ها و مجالس مذهبی و هیئت‌ها به ارائه بحث بپردازند و سپس تجربه‌های آنان را جمع‌آوری کرده و جریان خوبی در زمینه گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و مطالبه‌گری عرصه جمعیت ایجاد کنیم.

یادآور می‌شود این سمینار با همکاری نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناحیه شهید الله دادی ویژه فعالان فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج از امروز آغاز شده و تا چهاردهم تیرماه در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha