مهارت‌آموزی هزار و ۵۵۱ زندانی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4153041
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

مهارت‌آموزی هزار و ۵۵۱ زندانی در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه‌وبویراحمد از آموزش مهارتی به هزار و ۵۵۱ زندانی استان در زمینه‌های مختلف خبر داد.

مهارت‌آموزی زندانیان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان، منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 14 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمک به ارتقاء سطح آموزش و کسب مهارت‌های مختلف فنی و حرفه‌ای و کشاورزی برای تحقق اهداف سازمانی امری ضروری و اجتناب ناپذیر بوده و این اداره عزمی جدی در این مسیر دارد.

بیژنی افزود: از آنجا که زندان‌ها نقش مهمی در باز اجتماعی شدن مجرمان و بزهکاران در بند دارند، ارائه مهارت و آموزش حرفه‌های مطلوب می‌تواند در بازگشت سالم آنان بسیار مؤثر باشد.

بیژنی اضافه کرد: در سال گذشته هزار و ۵۵۱ زندانی در دوره‌های مختلف مهارتی آموزش دیده‌اند که از این تعداد هزار و ۳۸ نفر موفق به کسب گواهینامه معتبر آموزشی شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: دوره‌هایی ازجمله پرورش زنبورعسل، پرورش قارچ خوراکی، مکانیک، نقشه‌کشی ساختمان، سفالگری، برق ساختمان، گلیم‌بافی و معرق‌کاری با حضور مربیان اعزامی آموزش داده شد.

انتهای پیام
captcha