جشن «مهمانی علوی» در یزد برگزار شد
کد خبر: 4153364
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

جشن «مهمانی علوی» در یزد برگزار شد

همزمان با عید غدیرخم جشن «مهمانی علوی» از امامزاده جعفر(ع) تا خیابان قیام و میدان امیرچقماق یزد با استقبال پر شور مردمی برگزار شد.

جشن «مهمانی علوی» در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با عید غدیرخم جشن «مهمانی علوی» از امامزاده جعفر(ع) تا خیابان قیام و میدان امیرچقماق یزد با استقبال پر شور مردمی برگزار شد.

در این جشن که از ساعت 17 الی 23 برپا بود، بیش از 110 موکب پذیرایی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و کودکان پذیرای مردم بودند و در حاشیه نیز جشن بزرگی در میدان امیرچقماق با حضور هنرمندان کشوری و استانی پس از نماز مغرب و عشا برگزار شد.

برگزاری جشن بزرگ واگذاری دو هزار قطعه زمین به خانواده‌های مثبت 3 فرزند و همچنین خانواده‌های مثبت 4 فرزند زیر بیست سال با حضور مهران فاطمی استاندار یزد از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ مهمانی علوی بود.

جامعه قرآنی استان یزد نیز در قالب این مهمانی بزرگ و در موکب قرآنی که در مسجد ریگ یزد برپا شد، میزبان اقشار مختلف مردم بودند و اجرای گروه بزرگ تواشیح استانی، برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم، تصحیح حمد و سوره مراجعان، تلاوت سوره‌های کوچک توسط کودکان و اهدای جوایز، تلاوت استاد پرویزی قاری کشوری و بین‌المللی، هنرنمایی محمدمهدی راضی هنرمند قرآنی استان یزد و... از جمله برنامه‌های این موکب قرآنی بود.

یادآور می‌شود مهمانی بزرگ علوی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و اصناف و بازاریان در روز عید غدیر در خیابان قیام برگزار شد و پخش نذری به اشکال مختلف و  برگزاری ابر بازی‌ها و مسابقات مختلف برای کودکان، نوجوانان و جوانان از بخش‌های این رویداد عظیم فرهنگی، اجتماعی بود.

انتهای پیام
captcha