۵۰ کارگاه تخصصی «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4153891
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

۵۰ کارگاه تخصصی «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در کردستان برگزار می‌شود

مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با حضور مبلغان و مبلغات سطح استان ۵۰ کارگاه آموزشی و تخصصی ویژه «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در کردستان برگزار می‌شود.

علیرضا کاوه، مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امروزه جوانی جمعیت از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و بزرگان کشور است و باید برای این مهم تدابیری اندیشیده شود.

وی آگاه‌سازی عموم مردم بویژه جوانان را امری مهم در راستای جوانی جمعیت دانست و افزود: ادار‌ه کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در راستای حمایت از خانواده و توجه به جوانی جمعیت برنامه‌های مختلفی در سطح استان در دستور کار دارد.

مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: برگزاری 50 کارگاه توجیهی آموزشی تخصصی ویژه مبلغان و مبلغات استان کردستان در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان علاوه بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی سعی دارد از طریق برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای مراسم و برنامه‌های شادی‌آفرین زمینه‌ساز حمایت از خانواده‌ها و ایجاد فضایی با نشاط برای آن‌ها باشد.

انتهای پیام
captcha