برگزاری گردهمایی مدیران و مراکز دارالقرآن کریم آموزش و پرورش مازندران
کد خبر: 4154382
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

برگزاری گردهمایی مدیران و مراکز دارالقرآن کریم آموزش و پرورش مازندران

گردهمایی و دوره توانمندسازی مدیران و مراکز دارالقرآن کریم و کارشناس مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز شهرستان‌ها و مناطق در تنکابن برگزار شد.

گردهمایی مدیران و مراکز دارالقرآن کریم آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش مازندران، گردهمایی و دوره توانمندسازی مدیران و مراکز دارالقرآن کریم و کارشناس مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز شهرستان‌ها و مناطق، در شهرستان تنکابن برگزار شد.

علی شمس ناتری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان مازندران، در این گردهمایی گفت: توسل به قرآن کریم راه نجات و برون رفت از مشکلات و تنگناهایی که وجود دارد است. اگر بتوانیم در فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز برنامه داشته باشیم، نیازی به حوزه آسیب‌های اجتماعی نداریم.

وی افزود: مفاهیم قرآنی باید به گونه‌ای انعکاس داده شوند که برای تمام گروه‌های سنی در جامعه جذاب و قابل فهم باشد.

شمس ناتری با تأکید بر این نکته که مراکز دارالقرآن خط مقدم ترویج فرهنگ قرآن، عترت و نماز هستند، تصریح کرد: این مراکز باید در حوزه قرآن علاوه بر برنامه‌های سالانه، برنامه محوری داشته باشند. 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان مازندران خاطرنشان کرد: طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم، استماع قرآنی و کرسی‌های تلاوت قرآن که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، باید رویکرد مراکز دارالقرآن کریم و کارشناس مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز شهرستان‌ها و مناطق اداره کل آموزش و پروش استان در سال تحصیلی جدید باشد.

انتهای پیام
captcha