امروز باید براساس نیاز جامعه برنامه‌ریزی و تولید محتوا کرد
کد خبر: 4154416
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

امروز باید براساس نیاز جامعه برنامه‌ریزی و تولید محتوا کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به تفاوت طرز فکر و زندگی جوانان ونوجوانان امروز با گذشته، گفت: در این راستا باید براساس نیاز جامعه برنامه‌ریزی و تولید محتوا کرد.

نخستین نشست قرارگاه حجاب و عفاف استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز، 20 تیر در نخستین نشست قرارگاه حجاب و عفاف استان کردستان گفت: قرارگاه حجاب و عفاف باید به عنوان یکی از جلسات بسیار مهم مورد توجه قرار گیرد و کسانی که به نمایندگی از ادارات در این قرارگاه حضور دارند، باید اختیارات کافی داشته باشند.

وی قرارگاه استانی حجاب و عفاف را ظرفیتی برای تصمیم‌گیری‌های مهم و اثرگذار دانست و افزود: در این قرارگاه نباید فقط کلبات ضرورت حجاب و عفاف از دیدگاه اسلام مطرح شود بلکه باید تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های مناسب این قرارگاه منتج به یک نتیجه عینی در حوزه حجاب در جامعه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه قرارگاه استانی حجاب و عفاف باید ظرفیتی برای در حوزه ضرورت‌های حجاب باشد، بیان کرد: اقدامات پراکنده و سلیقه‌ای به کار قرارگاه حجاب و عفاف ضربه می‌زند، براین اساس باید با علم جلو برود.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه استانی حجاب در استان باید به بستری برای تدوین برنامه‌هایی در سطح ملی تبدیل شود، ادامه داد: نیازمند یک موج فکری مناسب در این حوزه هستیم و سطح برنامه‌ریزی در قرارگاه حجاب در کردستان باید به گستره کشور باشد.

رمضانی در ادامه گفت: اعضای این قرارگاه تنها تصمیم‌گیرندگان در حوزه حجاب نیستند و در این راستا زیرجلسات و کمیته‌های مختلف زیرمجموعه قرارگاه استانی حجاب باید تشکیل و تصمیمات نهایی در این قرارگاه اتخاذ شود.

وی افزود: هسته مرکزی برنامه‌ریزی برای تولید فکر و برنامه در حوزه حجاب باید در استان شکل بگیرد و دستگاه‌های اداری براساس یک برنامه واحد در این مسیر حرکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه نقش دانشگاه‌ها و جامعه علمی در تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های قرارگاه حجاب و عفاف تعیین‌کننده است، افزود: دانشگاه‌ها باید به صورت جدی پای کار بیایند و با توجه به شرایط امروز برای حوزه حجاب برنامه داشته باشند.پ

وی در پایان یادآور شد: اقدامات پراکنده و جزیره‌ای در حوزه ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ حجاب و عفاف پاسخ نمی‌دهد و قرارگاه حجاب و عفاف دنبال ایجاد یکپارچگی و جامعیت بخشیدن به برنامه‌هاست.

انتهای پیام
captcha