توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خلیل‌آباد
کد خبر: 4154814
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خلیل‌آباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد از توزیع ۱۰۰ بسته کمک معیشتی بین محرومین و نیازمندان این شهرستان در قالب رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد.

بسته معیشتیسرهنگ پاسدار حسن مقدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد، در حاشیه مراسم توزیع ۱۰۰ بسته کمک معیشتی بین محرومین و نیازمندان این شهرستان در قالب رزمایش کمک مؤمنانه، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: امسال طی سه مرحله تعداد 2700 بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: این سبدها شامل بیش از 5 قلم کالای اساسی است و ارزش هریک از این سبدهای معیشتی حدود 700 هزار تومان تا یک میلیون تومان و شامل برنج، ماکارونی، رب، حبوبات، روغن و... است.

مقدم تصریح کرد: ما باید قدر این فرصت‌ها را بدانیم و از نعمت‌های خداوند متعال در مسیر بندگی نهایت بهره را ببریم و در راه خدا از آن استفاده کنیم. دستگیری و کمک به نیازمندان در فرهنگ اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و این مهم باید روز به روز در جامعه گسترش پیدا کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد با اشاره به اینکه ائمه معصومین(ع) همواره در دستگیری از نیازمندان پیشگام بودند، اضافه کرد: نیازمندان با مشکلات متعددی رو به رو هستند، لذا خدمت اقتصادی و معیشتی به نیازمندان یک ضرورت محسوب می‌‎شود.

در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان، رؤسای ادارات خدماتی و اوقاف و امور خیریه و نیز نماینده ولی‌فقیه و بسیج سازندگی این ناحیه برگزار شد، 100 بسته کمک معیشتی که به وسیله بسیج سازندگی ناحیه پیگیری شده بود، توسط پایگاه‌های بسیج توزیع شد.

انتهای پیام
captcha