اجتماع بانوان شهرستان هلیلان در حمایت از حجاب و عفاف برگزار شد
کد خبر: 4154845
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

اجتماع بانوان شهرستان هلیلان در حمایت از حجاب و عفاف برگزار شد

اجتماع بانوان شهرستان هلیلان در حمایت از حجاب و عفاف در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر توحید برگزار شد.

اجتماع بانوان شهرستان هلیلان در حمایت از حجاب و عفافبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری هلیلان، اجتماع بانوان شهرستان هلیلان در حمایت از حجاب و عفاف، ۲۱ تیرماه، مصادف با روز حجاب و عفاف، در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر توحید برگزار شد.

کوروش شهبازی، فرماندار هلیلان، در این مراسم ضمن تقدیر از بانوان دست‌اندرکار برگزاری اجتماع، با اشاره به اهمیت و جایگاه والای حجاب در دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: در اکثر وصایا و نامه‌های شهدای گران‌قدر بر لزوم حفظ حجاب، شأن و کرامت زنان توصیه‌های وافر شده است.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که در مناطق غرب کشور به‌ویژه مناطق لک‌نشین، هجمه و شبیخون فرهنگی توسط دشمنان اسلام به‌وسیله‌ی مردم فهیم این مناطق خاموش شده است، اظهار کرد: این مسئله نشان از تعهد مردمان این دیار به اسلام و نظام جمهوری اسلامی دارد .

 شهبازی ضمن تأکید بر تعامل هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی در مقوله‌ی حفظ حجاب، بیان کرد: برخی نهادها و ادارات از جمله سپاه پاسداران در این حوزه نقش برجسته‌ای ایفا می‌کنند که امیدواریم سایر ادارات نیز بتوانند فعالیت‌های پررنگ‌تری در این عرصه از خود نشان دهند.

انتهای پیام
captcha