همایش «چادرهای آسمانی» در بابلسر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4154930
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

همایش «چادرهای آسمانی» در بابلسر برگزار شد + عکس

همایش «چادرهای آسمانی» به مناسبت هفته حجاب و عفاف در گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد.

سردار مفخمی

به گزارش ایکنا از مازندران، هم‌زمان با هفته حجاب و عفاف، روز گذشته، 22 تیر همایش «چادرهای‌ آسمانی» با همکاری نیروی انتظامی استان مازندران در گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، با حضور سردار مخفمی، فرماندهی نیروی انتظامی استان، سرهنگ سید احمد مهدی نژاد، فرماندهی گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، رئیس عقیدتی سیاسی نیرو انتظامی و پدافند هوایی، خانواده‌های محجبه یگان پدافند هوایی و تعدادی از بانوان پلیس‌ افتخاری مستقر در یگان‌های نیروی انتظامی استان در بابلسر برگزار شد.

در این همایش که در سینما فجر گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی برگزار شد، سردار مفخمی فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران با اشاره به جایگاه ارزشمند مادران و همسران شهدا، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: مادران و همسران شهدا، این اسوه‌های صبر و الگوی‌های زنده ایران عزیز، فرزندان و همسران خویش را برای بقای اسلام و آرمان‌های اسلامی تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: مادران و همسران شهدا افتخارشان در این است که حرمت چادر و عفاف را که شیوه و رفتار زنان اصیل ایران اسلامی است، حفظ کنند و در این راه پایدار و ثابت قدم بمانند.

سردار مفخمی تصریح کرد: ما باید با حضور و ایفای نقش خود در جبهه فرهنگی به گونه ای عمل کنیم که اصالت زن ایرانی و حرمت چادر زنان ایرانی حفظ شود.

در ادامه این آیین گروه سرود دختران پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر به اجرای  سرود «چادرمن» با موضوع حجاب و عفاف پرداختند.

در انتهای مراسم با حضور فرماندهی انتظامی استان و گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر و ریس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مازندران، با اهدای یک قواره چادر  به بانوان حاضر در همایش به رسم یاد بود تجلیل به عمل آوردند.

در حاشیه برگزاری این همایش نیز  مایشگاهی با موصوع حجاب و عفاف برپا شد.

همایش چادرهای آسمانی در بابلسر همایش چادرهای آسمانی در بابلسر همایش چادرهای آسمانی در بابلسر همایش چادرهای آسمانی در بابلسر همایش چادرهای آسمانی در بابلسر همایش چادرهای آسمانی در بابلسر همایش چادرهای آسمانی در بابلسر همایش چادرهای آسمانی در بابلسر همایش چادرهای آسمانی در بابلسر
انتهای پیام
captcha