زیرساخت‌های کارآمد برای اقامه نماز در سازمان‌ها تقویت شوند
کد خبر: 4155290
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

زیرساخت‌های کارآمد برای اقامه نماز در سازمان‌ها تقویت شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش مهم مسجد و اقامه نماز در فرهنگ جامعه، گفت: تقویت زیرساخت‌های کارآمد برای اقامه نماز در سازمان‌ها و ادارات مهم است و باید مدنظر قرار گیرند.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 24 تیرماه در نشست شورای اقامه نماز استان که با حضور مسئولان ادارات، سازمان و نهادهای فارس و با هدف هم‌اندیشی پیرامون راهکارهای توسعه و ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی برگزار شد، گفت: تقویت زیرساخت‌های کارآمد برای اقامه نماز در سازمان‌ها و ادارات مهم است و باید مدنظر قرار گیرند.

وی با اشاره به جایگاه مسجد در دین اسلام و انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از رموز موفقیت حضرت امام خمینی(ره)، تبدیل مساجد به پایگاه‌های مردمی بود که مردم با آرامش خاطر و با اشتیاق برای اقامه فریضه واجب نماز و همچنین یادگیری مباحث دینی، مذهبی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی در مساجد حضور می‌یافتند.

حسینی با تأکید بر احیای مساجد به عنوان پایگاه‌های حضور مردم، ضرورت تدوین و اجرای برنامه‌های ویژه برای جذب جوانان به مساجد و ایجاد شور و شوق در آنان برای شرکت در نمازهای جماعت را یادآور شد.

وی با بیان اینکه در تمامی مراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نمازخانه وجود دارد، از فعالیت بیش از 170 مبلّغ و مبلّغه در مجموعه دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام
captcha