هیئت‌های مذهبی کردستان در سامانه «بیرق» ثبت‌نام کنند
کد خبر: 4155836
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

هیئت‌های مذهبی کردستان در سامانه «بیرق» ثبت‌نام کنند

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: هیئت‌های مذهبی به مناسبت ماه محرم‌ برای دریافت ارزاق خوراکی با نرخ دولتی در سامانه بیرق ثبت‌نام کنند.

سامانه بیرق

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، مهدی بایندر، مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم‌الحرام گفت: به منظور کمک و پشتبانی از فعالیت‌های هیئات مذهبی ثبت شده در سامانه طوبی استان کردستان در ایام محرم، هیئات می‌توانند ارزاق خوراکی را به قیمت دولتی دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه هیئاتی که می‌خواهند ارزاق خود را دریافت کنند باید از طریق سامانه بیرق خدمات برای دریافت ارزاق ثبت‌نام کنند، افزود: آدرس سامانه بیرق http://beyraghkhadamat.ir است و هیئات با مراجعه به این سامانه باید شناسه هیئت خود را ثبت کنند.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: پس از ثبت‌نام هیئات در سامانه بیرق، اطلاعات توسط تبلیغات اسلامی استان با اطلاعات ثبت شده هیئت در سامانه طوبی تطبیق داده می‌شود و در صورت صحت اطلاعات، ظرف مدت ۷۲ ساعت، مسئولان هیئات مذهبی می‌توانند درخواست ارزاق خود را به سامانه بیرق خدمات ثبت کنند.

وی در پایان یادآور شد: در محرم امسال با توجه به سهمیه ابلاغی به استان و شرایط هیئت‌ها هر هیئت می‌تواند حداکثر ۴۰۰ کیلو برنج، ۶۰ کیلو گوشت و ۱۵۰ کیلو شکر درخواست کند و این کمک تنها برای تأمین بخشی از اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی محسوب می‌شود لذا هیئت‌ها همچون سال‌های قبل از ظرفیت مشارکت مردمی برای تأمین نیازهای خود استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha